|
Post by benooiit on Aug 17, 2010 19:11:05 GMT 1
Onderweg blijf ik stil. Ik kijk verbaasd naar het landschap.
|
|
JENNi.
Full RPG'er
|
Post by JENNi. on Aug 17, 2010 19:15:54 GMT 1
"Kom op, doorlopen!" Zeg ik, maar Tyler blijft staan. "Zit je nou naar het landschap te kijken?" Ik trek me wenkbrauwen op. "Wat is daar bijzonder aan? Ik zie bomen, gras, aarde, bloemetjes..."
|
|
|
Post by benooiit on Aug 17, 2010 19:17:39 GMT 1
'Het is nou niet dat we in Spanje dit landschap hebben... ' Zeg ik. Hoe zou het hier in de winter zijn?
|
|
JENNi.
Full RPG'er
|
Post by JENNi. on Aug 17, 2010 19:20:03 GMT 1
"O," zeg ik knikkend. "Ja, in Spanje is het natuurlijk zon, zee, strand!" Omg, zon, zee, strand. Leuk! "Je ging zeker elke dag naar het strand?" Vraag ik, terwijl we alweer doorlopen.
|
|
|
Post by benooiit on Aug 17, 2010 19:21:51 GMT 1
'Nou, nee, niet zo vaak. Een keertje per week.' Zeg ik.
|
|
|
Post by Lucy Skye on Aug 17, 2010 19:25:00 GMT 1
Nadat we voor de lol allemaal kleding hebben gepast die we nooit aan zouden trekken worden we serieus. 'Oke, we hebben een perfect outfit nodig voor tonight,' zeg ik. 'vanavond, bedoel ik,' verbeter ik mezelf snel. 'Gevonden!' zegt Ro en ze trekt me gelijk mee een winkel in, waar ze een jurkje en hakken koopt. Nu ik nog.. --- Ro's jurkje:ClickRo's hakken:ClickUitgezocht door C, ik moest ze alleen even voor haar posten
|
|
|
Post by benooiit on Aug 17, 2010 19:26:03 GMT 1
We kwamen aan in het shoppingcentrum.
|
|
JENNi.
Full RPG'er
|
Post by JENNi. on Aug 17, 2010 19:29:48 GMT 1
"Ah, zullen we als eerst naar de H&M?" Vraag ik meteen enthousiast. "Oké, jij houdt van shoppen zeker?" Vraagt Carlos lachend. Ik knik hevig. "Duh. Een meisje heeft toch kleding nodig?" Uiteindelijk stemt iedereen in en lopen we de H&M binnen. Ik check of ik me portemonnee wel mee heb. Oef, gelukkig wel. Meteen bekijk ik verschillende kledingstukken.
|
|
|
Post by benooiit on Aug 17, 2010 19:36:15 GMT 1
Ik kijk alles rond. 'Ik ga even daarheen.' Vertel ik de anderen en loop naar de zomercolletie voor de heren. Paars, paar staat me wel goed. Ik neem een tweetal maten van die t-shirt mee. Ik hou het bij dit. Toch nog maar eens kijken voor een korte short. Ik kijk bij de geruiten. Deze blauwe zouden wel goed staan bij de shirt. Ik neem die maar ook. Ik ga naar het pasgedeelte en neem het bordje met 3stuks mee. Als gegoten. Ik legde de grootste maat van de shirts op een stapel kleren en zocht dat meisje, Francis bij de damescollectie. Mijn oog viel op een leuke zonnebril. Ik haalde hem van het haakje en keek in de spiegel. Best leuk. Ik nam hem mee terug naar de anderen.
|
|
JENNi.
Full RPG'er
|
Post by JENNi. on Aug 17, 2010 19:39:39 GMT 1
"Stoere bril!" Zeg ik tegen Tyler. Ik kijk verder in het rek en zie dan een leuk jurkje hangen ( poof). Ik loop ermee naar de pashokjes en trek 'm aan. Dan loop ik weer naar buiten om in de spiegel te kijken. "Hoe staat die!?" Roep ik naar de rest. lekker schreeuwen door de winkel is leuk joh! haha xD
|
|
|
Post by benooiit on Aug 17, 2010 19:45:08 GMT 1
Ik had niet echt een mening over het jurkje. 'Leuk! Kopen!' Zegt Carlos met een duim omhoog.
|
|
|
Post by Lucy Skye on Aug 17, 2010 19:51:46 GMT 1
'Oke ik ben klaar,' zeg ik met een lach. Ro staart even naar alle tassen. 'Heb je dat allemaal van die visakaart gekocht?' zegt ze. Ik knik. 'No problem, m'n vader merkt er toch niks van, hij checkt z'n saldo nooit,' zeg ik glimlachend. 'Nou laat eens zien wat je gekocht hebt,' zegt ze. 'Nee, dat doe ik straks, bij jou thuis, als we ons klaar gaan maken,' zeg ik. Ineens zie ik een winkeltje dat er wel grappig uitziet, ookal kom ik daar nooit. 'H&M..' ik spreek de letters op z'n engels uit. 'Zullen we daarheen gaan? Gewoon om te kijken?' vraag ik. Ro knikt en we lopen de winkel in. 'Hoe staat ie!?' horen we iemand door de winkel schreeuwen.
|
|
JENNi.
Full RPG'er
|
Post by JENNi. on Aug 17, 2010 19:52:16 GMT 1
"Oké!" Ik loop terug het pashokje in en kleed me weer om. Ik hang het jurkje over me arm en loop terug naar de rest. "Kijk, is dit shirt niet iets voor mij?" Vraagt Jennifer. "Denk 't wel?" Zeg ik glimlachend.
|
|
|
Post by benooiit on Aug 17, 2010 19:54:00 GMT 1
Ik zie twee meisjes raar naar ons kijken. Ik kijk ze enkele seconden aan. Maar dan draai ik me weer om, te opvallend.
|
|
JENNi.
Full RPG'er
|
Post by JENNi. on Aug 17, 2010 19:56:26 GMT 1
Ineens komen er twee nieuwe meisjes de winkel binnen. Ze zien er best populair en hip uit. Cool.
|
|