|
Post by Lucy Skye on Aug 17, 2010 19:57:00 GMT 1
'Zag je die jongen net kijken?' zeg ik tegen Ro en ik wijs naar een of andere jongen die ons raar aan stond te staren. 'Je kan gewoon niet niet naar ons kijken,' zegt Ro. 'Inderdaad, hm, zou hij me herkent hebben?' vraag ik. 'Niet te hard van stapel lopen, je grote shoot is pas later deze week,' zegt Ro. 'Ja, maar ik heb er nu al helemaal zin in,' zeg ik vrolijk. Ik kijk nog een keer naar de jongen, zou het een fan van me zijn?
|
|
|
Post by benooiit on Aug 17, 2010 20:00:36 GMT 1
Ik zie dat de meisjes me in de mot hebben. Ik word rood. 'Kijk... kijken ze nog?' Stamel ik niet wetend tegen wie. Ik kijk achter me. Ze kijkt nog steeds. Ze zag er zo, zo perfect uit. Ze kon zo zijn opgestaan uit één van de posters met modellen die hier opgehangen zijn.
|
|
JENNi.
Full RPG'er
|
Post by JENNi. on Aug 17, 2010 20:03:41 GMT 1
"Wie?" Vraag ik verward. "O, uh, niemand," zegt Tyler snel. "O. Oké..." stamel ik. Die meisjes lijken me best aardig. Zal ik ze gedag zeggen? Zonder erbij na te denken stap ik op ze af, met de jurk nog over me arm, en zeg ik: "Jullie hebben leuke kleding!"
|
|
|
Post by benooiit on Aug 17, 2010 20:06:13 GMT 1
Ik blijf staan. In Spanje zou ik het wel gedaan hebben. Maar iedereen is zo anders hier. Iedereen leeft hier voor zichzelf. Ik reken af met de winkeljuffrouw en neem de zakjes met kleren en zonnebril gevuld vriendelijk van haar aan. Ik wacht aan de uitgang, waar dat meisje, ik weet d'r naam niet meer, plots heen liep.
|
|
|
Post by Lucy Skye on Aug 17, 2010 20:07:22 GMT 1
'Dankje?' zeg ik en trek een wenkbrauw op. Natuurlijk heb ik leuke kleding?..
|
|
JENNi.
Full RPG'er
|
Post by JENNi. on Aug 17, 2010 20:10:03 GMT 1
"Graag gedaan," zeg ik zo vriendelijk mogelijk. "Francis? Kom je ook afrekenen?" Vraagt Jennifer dan, die bij de kassa staat. "Ik kom!" Roep ik. "Uh, doeg," zeg ik tegen de meisjes-waarvan-ik-weet-dat-ze-hip-zijn. Daarna loop ik naar Jennifer toe, en rekenen we onze kleding af. Na het afrekenen lopen we naar Carlos en Tyler toe.
|
|
|
Post by Lucy Skye on Aug 17, 2010 20:11:28 GMT 1
'Dat was raar,' zeg ik. 'Uhu,' zegt Ro. 'Zullen we ze volgen en kijken waar ze heen gaan?' stel ik voor. Ik wil wel eens weten wat gewone mensen in Nederland eigenlijk doen, op klompen lopen ofzo?
|
|
JENNi.
Full RPG'er
|
Post by JENNi. on Aug 17, 2010 20:15:50 GMT 1
We lopen de winkel uit en wandelen wat langs de winkels. "Waar gaan we heen? Nu mag een van jullie 't zeggen," zeg ik. "Ik heb honger," zegt Carlos. "Zullen we een ijsje halen bij de mac?" "Ik vind het goed..." stamel ik knikkend. De rest stemt ook toe, dus lopen we richting de mac.
|
|
Jennifer
New RPG'er
Logan Henderson <3
|
Post by Jennifer on Aug 17, 2010 20:32:57 GMT 1
Ik neem de smaak aarbei, mijn favoriete ijssmaak. "Ik ga even op dat bankje daar zitten." zeg ik tegen Fraincis, Carlos en Tyler. Eenmaal zittend bewonder ik mijn t-shirt die ik net heb gekocht.
|
|
|
Post by Lucy Skye on Aug 17, 2010 20:36:08 GMT 1
'Junkfood?' zeg ik verbaasd terwijl ik met mijn modellenloopje achter ze aan loop. Ze lopen wel raar zeg, die mensen, zo lomp..
|
|
JENNi.
Full RPG'er
|
Post by JENNi. on Aug 17, 2010 20:40:00 GMT 1
Ik loop met Tyler en Carlos naar de kassa, waar een rij staat van 2 personen. Valt best mee voor de mac... Ik draai me even om en zie dan die twee meisjes weer. "Hé, dat zijn die twee weer," zeg ik tegen Tyler en Carlos. Even kijkt Tyler, maar dan kijkt hij meteen weer terug richting de kassa.
|
|
|
Post by Lucy Skye on Aug 17, 2010 20:43:48 GMT 1
'Blijkbaar gaan ze eten ofzo, boring,' zeg ik. Ben ik daarvoor dat hele stuk gelopen op m'n hakken? 'Zullen wij anders ook wat nemen? Een milkshake ofzo?' stelt Ro voor, die blijkbaar ook dacht dat we dat hele stuk voor anders voor niks zouden hebben gelopen. 'Okay,' zeg ik. Ik loop sierlijk naar dat kassa-ding toe en eindig in een pose om in de rij te blijven staan. Met wachtend-in-een-rij-pose kijk ik omhoog naar wat ik zou kunnen bestellen.
|
|
JENNi.
Full RPG'er
|
Post by JENNi. on Aug 17, 2010 20:50:20 GMT 1
"Dat ging snel," zeg ik als we ineens aan de beurt zijn. "Twee aardbeien ijsjes, graag en...?" "Een chocolade ijsje voor mij en bananenijsje voor deze hier!" Zegt Carlos enthousiast, terwijl hij naar Tyler wijst. Tyler knikt instemmend, waarna de jongen (Duncan -kuch-) achter de kassa de ijsjes maakt. Best een knapperd... hoe zou hij heten? Hoe oud zou hij zijn? Heeft hij een vriendin? Wat voor hobby's zou hij hebben? "Francis, Francis!?" Hoor ik Carlos naast me. "Hè, wat?" Vraag ik lachend. Hij wijst naar de jongen, die twee ijsjes vasthoudt. "O. Sorry!" Ik pak de twee ijsjes vast. "Dat is dan 6 euro." "Ik betaal wel," zegt Carlos, waarna hij gepast betaald. Met de ijsjes lopen we de rij uit en gaan naar Jennifer.
|
|
|
Post by Lucy Skye on Aug 17, 2010 20:53:49 GMT 1
'Een bananenmilkshake graag,' zeg ik. 'Twee,' zegt Ro snel. Ja, bananenmilkshakes zijn helemaal hip dit seizoen!
|
|
Jennifer
New RPG'er
Logan Henderson <3
|
Post by Jennifer on Aug 17, 2010 20:55:13 GMT 1
Ik zie de andere lopen. "Hier zit ik." schreeuw ik.
|
|