|
Post by Robin A. on Aug 17, 2010 17:24:53 GMT 1
We komen aan bij het winkelcentrum. 'Hebben je ouders trouwens al die uitnodiging gehad voor vanavond?' vraag ik haar.
|
|
|
Post by Lucy Skye on Aug 17, 2010 17:27:27 GMT 1
'Ik heb het ze gegeven en geëist dat ze het eerst zouden lezen,' zeg ik. Ro lacht even. 'So, yes,' zeg ik.
|
|
Jennifer
New RPG'er
Logan Henderson <3
|
Post by Jennifer on Aug 17, 2010 17:28:47 GMT 1
"Hoi Tyler." schreeuw ik nog snel voordat hij de trap op is verdwenen.
|
|
Jennifer
New RPG'er
Logan Henderson <3
|
Post by Jennifer on Aug 17, 2010 17:31:15 GMT 1
Na 10 minuten levenloos in de gang te hebben gestaan ren ( ja met 3 koffers gaat rennen heel goed xd ) ik met mijn koffers de trap op.
|
|
|
Post by benooiit on Aug 17, 2010 17:32:21 GMT 1
Ik zette mijn laatste spullen terecht en legde mijn koffer onder mijn bed. Misschien moest ik mijn familie maar gaan mailen. Dat ik terecht ben, dat alles oké is. Ik ging de kamer uit en ging weer naar de woonkamer. Had ik daarnet geen pc gezien? Daar stond hij! Ik ging er stilletjes heen en legde hem aan. Ik opende gelijk msn, maar zette me onmiddellijk offline. Ik ging naar hotmail en zag dat ik enkele mails had. Reclame, reclame, wedstrijd en tuenti. Ik verwijderde meteen de eerste drie mails en ging over naar tuenti. Een paar mensen hadden me een bericht verstuurd, waar alleen maar wat geklets en onzin in stond. Ik reageerde terug en daarna ging ik terug naar postvak N. Ik opende nieuw bericht, en schreef een mail naar mama.
naar: maaikevanmeent@hotmail.com van: tyler11@hotmail.com onderwerp: geen bericht:
Hoi Mama! Ik mail je nu vanaf het huis. Ik ben er heelhuids en probleemloos geraakt, oef! Het is hier erg leuk! Mijn medebewoners zijn ook erg aardig. Ik laat je maar weer, we gaan meteen iets leuks gaan doen!!!
Veel groetjes, ook aan de rest! (niet aan RJ) Tyler
Ik klikte verzenden aan en sloot de pc weer af. Ik hoopte maar dat ze nu gerustgesteld was. Anders ging ik nog een lange weg tegemoet.
|
|
Jennifer
New RPG'er
Logan Henderson <3
|
Post by Jennifer on Aug 17, 2010 17:40:56 GMT 1
"Waar zou ik toch heen moeten?" vraag ik me af, er staan hier ook geen bordjes ofzo "Jennifer die kan op".
|
|
|
Post by benooiit on Aug 17, 2010 17:46:19 GMT 1
Jennifer, je zit bij Chi (Carlos) en mij (Tyler) op de kamer:p bovenste verdieping, eerste deur links
|
|
|
Post by benooiit on Aug 17, 2010 17:53:39 GMT 1
Ik zet me op de bank en haal mijn mp3 er bij. Ik kies willekeurig een liedje en laat het spelen.
|
|
JENNi.
Full RPG'er
|
Post by JENNi. on Aug 17, 2010 18:14:11 GMT 1
Ik loop me kamer binnen en zie twee bedden staan, twee bureaus en één kledingkast (sorry Benoit, ik deed je ff na xd). "Omg, maar één kledingkast!? Waar moet ik dan al me kleding opbergen?" Mompel ik geïrriteerd. Ach ja... Ik haal me schouders op en rol me koffer naar het uiteinde van het linker bed. Hij staat precies onder het raam, dat is wel leuk. Ik open me koffer en haal meteen Lolo eruit. "Hm, zal ik jou op me bed zetten?" Ik loop naar me bed en leg Lolo onder de dekens... Daarna ga ik verder met het uitpakken van de rest.
|
|
|
Post by benooiit on Aug 17, 2010 18:18:26 GMT 1
Ik snuk de oortjes weg en druk op power off. Ik kijk de kamer rond. Misschien moest ik maar eens aan die ene, Victor, vragen waar, hoe en wanneer we naar school moeten.
|
|
JENNi.
Full RPG'er
|
Post by JENNi. on Aug 17, 2010 18:27:43 GMT 1
Ik hang het laatste ding in de kast en sluit dan de kastdeuren. Daarna berg ik me lege koffer op, onder het bed, en kijk even rond. Mijn deel is al aardig ingericht. De andere kant is nog wel leeg, maar diegene komt vast snel. Ik wil nog steeds naar de H&M eigenlijk... maar ik weet niet wie er mee zou willen. Hm... verveeld loop ik de kamer uit en zoek op de gang naar mensen.
|
|
|
Post by benooiit on Aug 17, 2010 18:29:29 GMT 1
Op weg naar Victor zie ik een meisje zoekend kijken. 'Zoek je iemand?' Vraag ik.
|
|
JENNi.
Full RPG'er
|
Post by JENNi. on Aug 17, 2010 18:33:48 GMT 1
"Uh, nee... ja... Misschien. Heb jij zin om mee te gaan naar de stad?" Floep ik eruit.
|
|
|
Post by benooiit on Aug 17, 2010 18:36:32 GMT 1
'Lijkt me leuk!' Zeg ik. 'Misschien moeten we anderen meevragen?' Stel ik voor. Net op dat moment komt Carlos naar beneden. 'Wil jij niet ook mee met ons naar de stad?' Vraag ik. Hij knikt. 'Ik wil oooooooook!' Roept een stem. Jennifer komt naar beneden gestormd. Klaar voor vertrek. 'Oke?' Vraag ik en maak gestalte om te vertrekken.
|
|
JENNi.
Full RPG'er
|
Post by JENNi. on Aug 17, 2010 18:43:20 GMT 1
Ik knik. We lopen met z'n vieren naar buiten. "Hoe gaan we? Mijn fiets staat nog bij me ouders..." stamel ik. "Anders gaan we gewoon lopen? Is ook gezellig!" Stelt Tyler voor. Iedereen stemt toe, dus vertrekken we lopend naar de stad. "Best gezellig zo," zeg ik glimlachend.
|
|