|
Post by Lucy Skye on Dec 26, 2010 21:44:11 GMT 1
Brooke / E 'Ik.. hij.. hij geloofde me gewoon niet..' zeg ik snikkend.
|
|
|
Post by Robin A. on Dec 26, 2010 21:45:28 GMT 1
Clémence "Hée, wat geloofde hij niet?"
|
|
|
Post by Lucy Skye on Dec 26, 2010 21:46:02 GMT 1
Brooke / E 'Dat.. dat.. ik zwanger.. van hem ben..' stamel ik.
|
|
|
Post by Robin A. on Dec 26, 2010 21:47:11 GMT 1
Clémence Ik laat haar los en kijk haar verbaast aan. "Jij? Van hem? Wie ben jij?"
|
|
|
Post by Lucy Skye on Dec 26, 2010 21:48:07 GMT 1
Brooke / E 'Ik.. ik..' zeg ik. Ik kijk aarzelend naar Nathan. Nathan 'Hey nou moet je niet naar mij kijken, ik weet van niks hoor,' lieg ik.
|
|
|
Post by Robin A. on Dec 26, 2010 21:49:26 GMT 1
Clémence Ik kijk even van Nathan naar Brooke. "Wat is hier aan de hand? Ik begrijp het niet."
|
|
|
Post by Lucy Skye on Dec 26, 2010 21:50:50 GMT 1
Brooke / E 'Ik.. ik moet denk ik maar weer eens gaan..' zeg ik. 'Ja, zoals je altijd doet,' zegt Nathan. Ik kijk hem boos aan. Nathan 'Wat? Het is zo. Als het moeilijk wordt, ga je er vandoor. Ik wil het ook wel zeggen hoor, als je dat zelf niet kan,' zeg ik.
|
|
|
Post by Robin A. on Dec 26, 2010 21:51:58 GMT 1
Clémence "Wat zeggen? Wat houden jullie voor mij achter?"
|
|
|
Post by Lucy Skye on Dec 26, 2010 21:55:55 GMT 1
Nathan 'Sorry, C, ik wilde het je echt vertellen, maar van haar mocht 't niet, en tja, je weet dat ik me aan beloftes houdt..' zeg ik. Brooke / E 'Ja, vast. Doe maar alsof jij de goede persoon hier bent. Wat was jij dan aan het doen in het ziekenhuis?' zeg ik boos. 'Wat ik aan het doen was? Niks, totdat jij begon te vechten,' zegt Nathan. Ik zie C van de een naar de ander kijken. 'Dat moest wel, omdat jij aan me zat,' zeg ik boos. 'Ik zat niet aan je, het was juist andersom, en trouwens, zo'n trap, weet je niet hoe veel pijn dat doet?' zegt Nathan. 'Ja, dat weet ik,' zeg ik. 'Stil!' roept C dan. We kijken haar allebei geschrokken aan. 'Ik wil nu weten wat er aan de hand is, het maakt me niet uit wie het verteld, als iemand het maar vertelt,' zegt ze. Ik slik en zie Nathan grijnzen. 'Dat is niet grappig Archibald,' sis ik.
|
|
|
Post by Robin A. on Dec 26, 2010 21:59:04 GMT 1
Clémence "Ophouden! OKE? Vertellen NU! Het boeit me niet dat ik hier morgen of over een jaar nog sta. Vertellen!"
|
|
|
Post by Lucy Skye on Dec 26, 2010 22:01:58 GMT 1
Brooke / E 'Dan vertel ik het wel over een jaar,' zeg ik en sla m'n armen over elkaar. 'Niet zo'n slimme zet E, je ziet toch hoe boos ze al is?' zegt Nathan. Wacht.. zei hij nou.. 'Oh nee.. zeg me niet dat ik hoorde wat ik dacht te horen...' zeg ik. 'Wat hoorde je dan, snoesje?' zegt Nathan grijnzend. 'Als ik iets wilde zeggen zou ik het zelf doen!' zeg ik boos. 'Maar dat deed je niet,' zegt Nathan. Toen kwam C weer tussenbeide (A)
|
|
|
Post by Robin A. on Dec 26, 2010 22:04:11 GMT 1
Clémence "Stop! Hoevaak moet ik het nog zeggen. Ik.." even adem ik hard in en uit maar de druk in mijn keel gaat niet weg. "Jeezz.." weet ik nog uit te brengen.
|
|
|
Post by Lucy Skye on Dec 26, 2010 22:07:50 GMT 1
Nathan 'Uhm.. lieverd.. gaat het goed?..' vraag ik. Ze knikt en maakt een ga-verder-en-leg-iets-uit-gebaar (vraag me af hoe je dat doet xD). 'Ik hoef niks te zeggen hoor, E moet praten nu, toch?' zeg ik en kijk E doordringend aan.
|
|
|
Post by Robin A. on Dec 26, 2010 22:09:07 GMT 1
Clémence "Hoezo E? Ze is dood. Praat niet over haar.. dat kan ik niet." zeg ik.
|
|
|
Post by Lucy Skye on Dec 26, 2010 22:10:29 GMT 1
Brooke / E 'En waarom wil je niet over mij praten?' zeg ik dan verontwaardigd en sla daarna gelijk m'n hand voor m'n mond. 'Gotcha,' fluistert Nathan.
|
|