|
Post by Robin A. on Dec 26, 2010 22:12:10 GMT 1
Clémence "Wacht... Wat zei je?" Ik grijp naar de muur. "Jij, jij kan E niet zijn!"
|
|
|
Post by Lucy Skye on Dec 26, 2010 22:14:51 GMT 1
Nathan 'Misschien moet je even een rondje draaien. D'r ogen en d'r kont zijn nog van d'r zelf,' leg ik uit ter informatie. 'Hoe weet jij dat?' vraagt E dan ineens. 'Ik laat m'n tanden bleken bij die Tom Loone, en ik kwam daar toevallig je papieren tegen,' zeg ik. Brooke / E Ik kijk even naar C en breng dan het eerste uit wat in me opkomt. 'Merry Christmas, hohoho?' zeg ik. Ok, voortaan toch maar eerst nadenken voor ik iets zeg..
|
|
|
Post by Robin A. on Dec 26, 2010 22:17:24 GMT 1
Clémence "Ik.. uhm.." Ik kijk beiden verbaast aan.
|
|
|
Post by Lucy Skye on Dec 26, 2010 22:19:32 GMT 1
Verbaast of verbaasd? Ja, volgend jaar leer ik 't af. --- Brooke / E 'Je.. je moet niet denken dat ik elke dag.. zoiets doe hoor.. en dingen laat vergroten enzo en.. oh ik heb ook verkleiningen gedaan hoor.. ja mn neus en uh.. oh ik brabbel weer stom.. maar hey.. kan ik ook niks aan doen toch? Trouwens mag ik even naar de badkamer, volgens mij zie ik d'r echt niet uit.. oh en ik kan ook wel wat sokken gebruiken.. maakt me niet uit van wie ze zijn en.. sorry.. ik.. ik ben al stil..' ratel ik zenuwachtig door.
|
|
|
Post by Robin A. on Dec 26, 2010 22:21:27 GMT 1
Clémence "Ik moet denk ik even liggen.." stamel ik zacht.
|
|
|
Post by Lucy Skye on Dec 26, 2010 22:22:50 GMT 1
Brooke / E 'En.. uh.. bedankt voor de bloemen?..' zeg ik maar ik heb 't idee dat dat 't alleen maar erger maakt.. Nathan 'Uh.. ja.. op de bank?..' zeg ik. Ze knikt en ik ondersteun haar mee naar de bank toe totdat ze gaat liggen.
|
|
|
Post by Robin A. on Dec 26, 2010 22:24:51 GMT 1
Nathan "Ik denk dat je maar beter kunt gaan." zeg ik boos tegen E.
|
|
|
Post by Lucy Skye on Dec 26, 2010 22:26:37 GMT 1
Brooke / E 'Oh.. uh.. ja.. daar kwam ik voor.. ik uh.. heb geen auto.. en de bussen gaan niet meer.. en ik heb geen geld voor een taxi.. en ik heb geen schoenen..' stamel ik. 'Parkbankjes schijnen heel lekker te liggen, iets voor jou?' zegt Nathan boos en buigt zich dan over C heen en mompelt dingen als "gaat het?" en "liefje" en "ik hou van je dat weet je toch" en "ze gaat zo weg"..
|
|
|
Post by Robin A. on Dec 26, 2010 22:28:43 GMT 1
Nathan C glimlacht kort tegen me en sluit dan behoedzaam haar ogen. "Ga maar slapen." zeg ik en draai me dan om naar Brooke. "Wil je soms dat ik je naar huis breng? Dacht het niet." zeg ik.
|
|
|
Post by Lucy Skye on Dec 26, 2010 22:31:17 GMT 1
Brooke / E 'Wat wil je dan dat ik doe?' zeg ik. 'Weet ik niet, maar ik ga je er niet heen brengen,' zegt Nathan boos. 'Dan blijf ik hier,' zeg ik. 'Nee dat blijf je niet. Je was toch bij Lucas? Ga dan naar hem?' zegt Nathan. 'Ja, en wachten tot hij me doodslaat met een fles zeker?' zeg ik.
|
|
|
Post by Robin A. on Dec 26, 2010 22:32:21 GMT 1
Nathan "Waarom zou hij dat doen?" vraag ik verbaasd. Wow, ik en verbaasd?
|
|
|
Post by Lucy Skye on Dec 26, 2010 22:33:21 GMT 1
Brooke / E 'Omdat ik 'm alleen in z'n bed achtergelaten heb? Weet ik veel. Hij is dronken.. en.. hij is Lucas..' stamel ik raar.
|
|
|
Post by Robin A. on Dec 26, 2010 22:34:59 GMT 1
Nathan "We hebben hier geen ruimte voor jou. Ik breng C zo naar haar eigen bed. Er is zelf niet eens plek voor mij." zeg ik.
|
|
|
Post by Lucy Skye on Dec 26, 2010 22:36:47 GMT 1
Brooke / E 'Van jou verwacht ik wel dat ik niet welkom ben.. maar.. maar van C?' zeg ik. Ik zucht en Nathan kijkt me nog altijd boos aan. 'Goed. Jij je zin. Ik ga mezelf van een gracht gooien. Arrivederci!' zeg ik boos en draai me om.
|
|
|
Post by Robin A. on Dec 26, 2010 22:38:53 GMT 1
Nathan "Altijd wegrennen van je problemen." roep ik.
|
|