|
Post by Robin A. on Dec 26, 2010 16:56:43 GMT 1
Clémence "Niet slecht." zeg ik glimlachend. Lucas "Dan kan ik niet naar binnen." zeg ik.
|
|
|
Post by Lucy Skye on Dec 26, 2010 16:58:02 GMT 1
Nathan Ik sta op en trek C overeind. 'De auto dus?' zeg ik. Brooke / E Ik zucht. 'Welke kant, links of rechts?' zeg ik.
|
|
|
Post by chicary on Dec 26, 2010 16:59:43 GMT 1
Carlos Snel loop ik naar LAuren en we lachen om het liedje van Jon. "Echt Jon"Zegt Lauren met een lach en pakt mijn hand. 'Wil je wat te drinken?"vraag ik lief aan haar.
|
|
|
Post by Robin A. on Dec 26, 2010 17:00:42 GMT 1
Clémence "ja.." zeg ik en loop met hem mee naar de gang. Lucas "Uhm... rechts! Nee Links! Of toch rechts?"
|
|
|
Post by chicary on Dec 26, 2010 17:02:00 GMT 1
Quil Chagrijnig komt Leah de keuken weer uit. "Gelukt keukenprinses?"zegt Embry met een gemene lach. "Ha-ha, heel grappig.. helpen jullie even met de tafel dekken?"zegt ze. "Uhm..nee?"zeggen we in koor en lachen... "URGH!!"zegt ze en loopt de keuken weer in. "Hey hallo!"roept iemand vanuit de gang.. en ik weet wie.. ik sta gelijk op om naar haar toe te lopen, maar Leah komt de keuken uit en laat me struikelen. "Oeps"zegt ze en loopt naar Chi toe.
|
|
|
Post by Lucy Skye on Dec 26, 2010 17:02:04 GMT 1
Nathan 'Moet je een jas aan voor dat kleine stukje lopen zodat je 'm daarna weer uit kan doen?' vraag ik. Brooke / E 'We gaan voor rechts,' zeg ik en begin met een vies gezicht te zoeken naar zijn sleutels.
|
|
|
Post by Starbucks on Dec 26, 2010 17:03:54 GMT 1
Lauren: 'Ik ga wel mee' zei ik en liep met Carlos naar de drankjes. 'Wat wil jij?' vroeg hij. 'Cola' zei ik. Hij nam een beker en stak er twee rietjes in. 'Awwh' zeiden een paar meisjes rondom hem, die ik precies van school kende, cheerleaders of zo.
|
|
|
Post by chicary on Dec 26, 2010 17:04:06 GMT 1
Chi Ik maak de deur open. "Hey hallo!"roep ik terwijl ik mijn jas uit trek en die op de kapstop hang.
|
|
|
Post by Robin A. on Dec 26, 2010 17:04:49 GMT 1
Clémence "wil jij dat?" vraag ik. Lucas "Mis!" zeg ik lachend.
|
|
|
Post by Lucy Skye on Dec 26, 2010 17:07:10 GMT 1
Nathan 'Ik weet niet of jij het koud hebt, maar je krijgt het toch vanzelf wel weer warm. I'll make you HOT like a goldfish xD' zeg ik en knipoog. Iew, knipogen is eng, dan moet ik zo aan m'n wiskundeleraar denken.. Brooke / E 'Je wist wel welke kant het was!' roep ik boos en haal mijn hand uit zijn broekzak. Gelukkig was er hier niemand die ons zo kon zien..
|
|
|
Post by chicary on Dec 26, 2010 17:07:50 GMT 1
CarlosIk lach maar naar de cheerleaders en ga met Lauren aan de bar hangen, samen drinken we wat uit de grote cola beker als een cheerleader opeens achter me komt staan. "Is dit er nou?"vraagt ze en kijkt Lauren uitdagend aan. Opeens komt een ander meisje er ook bij en gelijk staat er een groep om ons heen. "Is dit je meisje?"vraagt ze en ze kijken haar aan.. en Lauren kijkt mij vragend aan.. "Uhm ja"zeg ik tegen de meisjes. "OO!!! Wat zijn jullie een lief koppel!!!!"schreeuwen ze vrolijk, zoals altijd voor cheerleaders, in koor.. "Carlzz.. waar ken je hen van"?"zegt Lauren. "Oh relax girl, we zijn z'n speelmaatjes "zegt een meisje en ik verslik me in de cola, net zo als Lauren.
|
|
|
Post by Starbucks on Dec 26, 2010 17:10:12 GMT 1
Lauren: 'Speelmaatjes?' vroeg ik geschrokken. 'Ja, hij legt het je wel uit' zei de middelste. De rest knikte braafjes. 'Oké Carlos, leg maar uit dan' zei ik. 'Well ehm' begon hij.
|
|
|
Post by Robin A. on Dec 26, 2010 17:11:47 GMT 1
Clémence "Zullen we naar buiten gaan?" vraag ik. Lucas Ik knik. "Natuurlijk wist ik dat." zeg ik en begin te lachen.
|
|
|
Post by chicary on Dec 26, 2010 17:28:21 GMT 1
Carlos"Uhm.. nou.. weet je.."zeg ik en mijn hoofd kleurt rood.. dit had een verrassing moeten zijn.. "We laten het wel zien!"zegt een meisje en trekt me van de barkruk af. "DJ! TSJATSJATJA!!!"schreeuwt ze en de dj knikt en zet zo'n liedje op.. de cheerleader danst en ik dans met haar mee... ok.. het ging beter dan vanmiddag.. dat oefenen hielp echt ... "TADA! NU JIJ!"riep een meisje en duwde LAuren in mijn handen en we dansten verder.. "Uhm.. dit was de verrassing, ze leren me dansen, .. zodat ik met jou kan dansen"Zeg ik en ik zet wat pasjes.. "Echt?"zegt Lauren en danst verder. "Uhu"zeg ik. "WAt lief! :3"zegt ze en geeft me een zoen.. ik zoen haar terug en zo blijven we stil op de dansvloer staan.. de rest om me heen merkte ik niet meer.. ik wist alleen nog maar dat Lauren voor me stond en dat ze geweldig was!
|
|
|
Post by Lucy Skye on Dec 26, 2010 17:28:39 GMT 1
Nathan Ik knik en trek haar mee naar buiten toe. Brooke / E 'Dat is niet grappig, nou hier met die sleutel!' zeg ik en begin in zijn andere broekzak te graaien.
|
|