|
Post by chicary on Dec 26, 2010 16:37:26 GMT 1
Quil Ik stap naar binnen en kijk zoekend het huis rond... "Ze is er niet hoor"zegt Jake met een lach.. fijn.. daarom had hij er geen problemen mee dat ik bleef.. "Dat wist ik wel hoor"zeg ik schijnheilig en ga bij de kinderen op de bank zitten en kijk mee naar de film Home Alone... Chi "Zou je anders misschien met ons mee willen eten?"vraag ik vrolijk aan Alice.
|
|
|
Post by Robin A. on Dec 26, 2010 16:40:06 GMT 1
Clémence Ik leg mijn hand in zijn nek en kijk hem smachtend aan. Lucas "Koud!" zeg ik lachend.
|
|
|
Post by chicary on Dec 26, 2010 16:40:12 GMT 1
Carlos"LAUREN!!"roep ik nog maar een keer maar ik kan haar maar niet vinden.. hmm.. misschien.. ik klim op het podium bij de dj.. "Mag ik de microfoon even? "vraag ik. "Nee, hier geen omroepen, ik ben geen postbode yo!"zegt hij.. ik zucht. "Ok, ik zing wel wat "Zeg ik en hij knikt. "Ok dan is het goed"zegt hij en geeft me de microfoon! "The city is ourssssss!! The city is ouhoohohhohohrs!"zing ik en het publiek klapt mee.. ik kijk rond.. ik zag haar nog niet.. maar nu zou het niet lang meer duren, want nu zag ze mij..
|
|
|
Post by Robin A. on Dec 26, 2010 16:40:46 GMT 1
Alice "Nee.. Ik eet met mijn familie." zeg ik.
|
|
|
Post by chicary on Dec 26, 2010 16:41:43 GMT 1
Chi "Owh... ok.. maar je mag altijd komen! Dat je het weet^^"zeg ik blij.
|
|
|
Post by Starbucks on Dec 26, 2010 16:43:46 GMT 1
Lauren: Ik was al buiten toen ik plots iemand hoorde zingen. Het leek verdacht veel op Carlos' stem, snel liep ik terug naar binnen. Ik had nog gelijk ook! Hij zat gewoon te zingen. Toen danste Jonathan rond hem.
|
|
|
Post by Lucy Skye on Dec 26, 2010 16:44:16 GMT 1
Nathan 'Alleen.. uhm.. Serena.. is hier ook nog in huis..' merk ik dan op. Brooke / E 'Juist. Heel goed Lucas. Koud, dat is het, dus ik heb het koud en wil nu naar binnen dus geef me die sleutel,' zeg ik boos en trek aan zijn jasje.
|
|
|
Post by Robin A. on Dec 26, 2010 16:47:01 GMT 1
Clémence "En? Dat maakt wat spannender toch?" Lucas "wat ben jij flauw.. *zucht* hij zit in mijn broekzak."
|
|
|
Post by chicary on Dec 26, 2010 16:47:21 GMT 1
CarlosIk zong verder en opeens kwam Jon het podium ook op en begon rond mij te dansen... shirtloos.. zou hij dat om de aandacht doen? Of was hij echt zo'n.. party animal? XD Ik zing maar verder en zie dan opeens een mooi meisje weer binnen komen.. mijn mooie meisje (A).. "Hier zing jij maar verder"zeg ik en ik pass de mic naar Jon en ren van het podium af naar Lauren
|
|
|
Post by Lucy Skye on Dec 26, 2010 16:47:49 GMT 1
Nathan 'K.. krijgt ze daar geen trauma van ofzo?' zeg ik. C begint te lachen. Brooke / E 'Goed, geef 'm maar dan,' zeg ik.
|
|
|
Post by chicary on Dec 26, 2010 16:48:58 GMT 1
Quil "Er verbrand iets"merk ik gladjes op en kijk naar Leah. "En?"zegt ze nijdig naar mij. "Nou, jij bent de enige vrouw hier in huis"merk ik op. "JA JA! IK GA AL!"zegt ze boos en loopt naar de keuken..
|
|
|
Post by Starbucks on Dec 26, 2010 16:50:11 GMT 1
Jonathan: 'Zet mijn song op!' riep ik. 'Hoe weet ik wat jouw song is, loser?' riep de DJ. 'Ik zal die loser maar aannemen als compliment, en Don't Stop Me Now van Queen!' riep ik. 'Okay loser!' riep hij terug en ik begon te zingen. Iedereen zat snel zijn whammy fanny te shaken.
|
|
|
Post by chicary on Dec 26, 2010 16:50:21 GMT 1
Chi"En je bent weer thuis"Zegt Alice met een lach. "Dankje Alice, zie ik je nog met oud en nieuw?"vraag ik en ze knikt. "Ok! Tot dan! "Zeg ik en ik loop naar mijn voordeur toe.
|
|
|
Post by Robin A. on Dec 26, 2010 16:51:57 GMT 1
Clémence "Waar wil je het anders doen?" Lucas "Pak hem zelf maar flauwerd." Leah Echt ik kan niet tegen Quil. Ik trek een paar oven handschoenen aan en haal die verdomde kip uit de oven.
|
|
|
Post by Lucy Skye on Dec 26, 2010 16:54:57 GMT 1
Nathan 'In de auto?..' zeg ik raar. Brooke / E 'Ik.. ga niet in jouw broekzak zitten graaien..' zeg ik.
|
|