|
Post by Robin A. on Dec 26, 2010 15:48:20 GMT 1
Clémence "Mooi." zeg ik zacht en leg mijn hoofd tegen zijn borst aan. Lucas "Waaar iss dat?"
|
|
|
Post by Lucy Skye on Dec 26, 2010 15:52:22 GMT 1
Nathan 'We worden nu eindelijk een echt gezinnetje,' zeg ik en streel met mijn vingers door haar haar. Brooke / E 'Bij de koningin, daar waar Jenn altijd spaghetti eet, nou goed?' zeg ik zuchtend en zoek naar nummer 56.
|
|
|
Post by chicary on Dec 26, 2010 15:54:27 GMT 1
CarlosToen Lauren haar ouders gedag zei, ging ik naar Jon toe, ik ging hem waarschuwen, hij kon door het tafel zakken als hij zo door bleef stampen! Of nog erger! Hij kon eraf vallen! "Hey MATTIE!!"zegt Jon lachend over de muziek heen. "HEY! JE KAN ER BETER AF KOMEN! STRAKS VAL JE NOG!"schreeuw ik naar hem. "WAT? WIL JE ER OOK OP? MAN! IK WEET NIET OF DAT GAAT LUKKEN HOOR! MAAR WE WILL TRY!"roept Jon. "NEE!"schreeuw ik nog, maar Jon roept iets naar wat jongens en die tillen me, met veel moeite, op en zetten me op de tafel naast Jon.. en de ondertussen al vier dansende meisje... ik begin rood te kleuren.. wat moest Lauren hier wel niet van denken? En net als ik naar haar plaats kijk, kijkt ze ook omhoog naar mij.. en haar mond valt open. "LAUREN! HET IS NIET WAT JE DENKT!!"schreeuw ik nog, maar ik word door een van de meisje opeens lastig gevallen.. "HEY! HOUD JE BEEN THUIS!"roep ik en ik haal haar been van mijn heup af.
|
|
|
Post by Robin A. on Dec 26, 2010 16:00:00 GMT 1
Clémence "Ja.. maar er is eigenlijk nog wel een dingetje dat ik graag zou willen,' zeg ik aarzelend en frutsel wat aan de knoopjes van zijn shirt. --- copyright E
|
|
|
Post by Robin A. on Dec 26, 2010 16:03:41 GMT 1
Lucas "Echt WAAAARR?"
|
|
|
Post by chicary on Dec 26, 2010 16:04:56 GMT 1
Chi "Zo dat was snel"zegt Alice als ik gehaast weer in de auto stap. "Ja"zeg ik met een lach.
|
|
|
Post by Lucy Skye on Dec 26, 2010 16:05:05 GMT 1
Nathan 'Wat dan? Je kan me alles vragen, dat weet je,' zeg ik. Brooke / E 'Ja, en ik ga morgen bungeejumpen in m'n bikini,' zeg ik sarcastisch.
|
|
|
Post by Robin A. on Dec 26, 2010 16:07:20 GMT 1
Clémence "Nu we zoveel vrouwen om me heen zwanger zijn.. heb ik zitten denken over een broertje of zusje voor Masen." stamel ik zacht. Lucas "Mmm.. Dat will ik zieeen!" Alice "Waar is Carlos?"
|
|
|
Post by Starbucks on Dec 26, 2010 16:08:08 GMT 1
Lauren: Hé wat deed dat mens met haar been rond MIJN Carlos? Owh dat klonk bezitterig. Meteen klom ik de tafel op, gaf het meisje een por en knuffelde Carlos.
|
|
|
Post by Lucy Skye on Dec 26, 2010 16:08:45 GMT 1
Nathan Ik krijg een grijns op m'n gezicht, maar zet gelijk weer een zogenaamd serieus gezicht op. 'Dat.. dat kan..' zeg ik heel formeel. Woordenboek Formeel = netjes xD Brooke / E 'Ja, in je dromen, nou kom, we zijn er,' zeg ik en stop voor zijn huis.
|
|
|
Post by chicary on Dec 26, 2010 16:09:52 GMT 1
Quil "Zijn we er bijna?"vraag ik na een tijdje. "Wat ben je moe?"zegt Embry lachend. "Hey! Ze heeft jou niet tegen je schenen geschopt!"zeg ik boos. "Ik was ook niet zo dom om bij haar op bezoek te gaan"zegt Embry met een lach. "Ik was daar ook helemaal niet op bezoek, ik was daar met een reden"zeg ik wat zachter en Jake schud zijn hoofd. "Je wilde jezelf laten killen door dat mens?"zegt hij afkeurend.. iedereen bleef even staan en keek me verward aan.. "Sorry.. ik kon er niks aan doen! Maar het moest gewoon"zeg ik. "Wat? Moest je gewoon dood?"zegt Seth sarcastisch. "Ja.."Zeg ik zacht. "Waarom belde je ons dan?"zegt Jake. "Nou.. ik wilde het niet meer, het was een stuk anders dan ik had verwacht"zeg ik. Embry lacht even. "Had je gedacht dat het leuk zou worden?"zegt hij lachend.. en ik zwijg maar gewoon..
|
|
|
Post by Robin A. on Dec 26, 2010 16:13:41 GMT 1
Clémence "Meen je dat?" vraag ik en kijk hem aan. Lucas "Ahhh toe nou! Mag ik meee??"
|
|
|
Post by Lucy Skye on Dec 26, 2010 16:15:14 GMT 1
Nathan Ik knik. 'Natuurlijk, ik heb er geen enkel probleem mee,' zeg ik grijnzend. Brooke / E 'Je mag mee naar je eigen huis, nou, Lucas, waar zijn de sleutels?' vraag ik.
|
|
|
Post by chicary on Dec 26, 2010 16:20:21 GMT 1
Carlos"Hey"Zeg ik blij en houd Lauren wat dichter bij mij, zodat die andere niet meer rond mij gingen hangen en zodat Jon niet om Lauren zou gaan hangen.. "AH KOM OP! WAT LOSSER!""Zegt Jon en trekt Lauren bij mij vandaan en begint.. uhm.. met haar te dansen? Of hoe je dat ook wilde noemen... hij.. nouja.. zijn dans was nogal vaag en Lauren wist ook niet echt wat ze er mee aan moest. Ik werd gelijk door drie andere meisjes aangevallen. "Nee! Hij danst nu met mij"Zegt een meisje en duwt de andere aan de kant en gaat om mijn nek hangen. "HEY IK DANS MET HAAR!"zeg ik en ik wijs naar L:auren. "Owh.. daar zie ik anders niks van, kanjes *knipoogt*"zegt het meisje en gaat met haar hoofd op mijn schouder liggen... ik werd hier niet goed van.. ik werd gebruikt door een een of ander meisje terwijl ik zag hoe Jon met Lauren danste.. ik duwde het meisje van me af en liep voorzichtig over de tafel naar Lauren toe. Ik pakte haar bij haar hand. "Hey dude! Ik dans nu met haar! TREK MAAR EEN NUMMERTJE! ;D"zegt hij lachend en zet weer een blikje met een drankje aan zijn mond en drinkt er wat van. "OOK WAT?"zegt hij dan tegen Lauren en houd het blikje voor haar mond. "HEY! DAS MIJN MEISJE! EN ALS ZE WAT TE DRINKEN WILT, HAAL IK DAT!"zeg ik en ik geef Jon een klein duwtje. "WAT GA JE VECHTEN? BEST!"Zegt Jon en gooit het blikje in de menigte.. waar hij een jongen raakt met een broek tot bijna over zijn oren en die jongen valt dus ook om, maar dat terzijde gelaten.. Jon komt boos op me af en geeft me een duw, en ik laat me gewoon maar vallen,want als ik was blijven staan, had hij nu misschien zijn hand gebroken.. dus ik val naar achter... en ik vond het al een rustig stukje.. een donker plekje.. maar... het bleek dus een mini zwembadje te zijn! Ik val dus in het minizwembadje en kijk omhoog. Francis en Duncan halen hun voeten uit het water en kijken mij net zo geschrokken aan als ik hen aan kijk.. "Uhm.. Sorry?"zeg ik en ik sta snel weer op en loop naar de tafel.. zijknat.. fijn... "LAUREN!"roep ik maar.. waar was ze nou gebleven?
|
|
|
Post by Robin A. on Dec 26, 2010 16:21:34 GMT 1
Clémence Ik bijt even op mijn lip. Lucas "Ergens."zeg ik lachend.
|
|