|
Post by chicary on Dec 26, 2010 16:22:22 GMT 1
Chi "Oh, die is nog op het feestje, ze hebben gelukkig in gezien, dat Carlos een hele lieve jongen is ^^"zeg ik blij en kijk naar de weg. "Uhm.. zullen we weer gaan? Ons kerstdiner begint zo.. en Jake's vader komt ook.. en ik heb de kip nog in de oven staan.."zeg ik.
|
|
|
Post by Robin A. on Dec 26, 2010 16:24:27 GMT 1
Alice Meteen rij ik weg naar het reservaat.
|
|
|
Post by Starbucks on Dec 26, 2010 16:25:16 GMT 1
Jonathan: 'Zo' zei ik voldaan en veegde mijn kleren af, en nam toen Lauren weer vast om te dansen. 'Ehm Jonathan? Wil je loslaten asjeblieft?' vroeg ze. 'Don't stop me now' zei ik. Toen duwde ze me weg. 'Wil jij ook niet dat het vertrek van je beste vriend iets specialer is dan wéér een gevecht met Carlos?' vroeg ze. 'Lauren, het was niet de...' zei ik maar ze was al in de menigte verdwenen.
|
|
|
Post by Lucy Skye on Dec 26, 2010 16:25:23 GMT 1
Nathan 'Maar.. we doen het pas als jij het wilt, goed? Je mag zo lang wachten als je wilt,' zeg ik. Brooke / E 'En waar is ergens? Geef me gewoon de sleutels,' zeg ik.
|
|
|
Post by chicary on Dec 26, 2010 16:25:52 GMT 1
Quil"Natuurlijk dacht ik dat niet.. maar.. "zeg ik. "Maar wat Quil? .. waarom zou je ons dat willen aandoen? .. ons doet het wel pijn.. als je.. nouja.. weg zou zijn"Zegt de kleine Seth.. sinds wanneer is hij zo gevoelig geworden? "Ik werd gewoon bang ok!? "Zeg ik boos en strompel verder het laatste stukje zelf de veranda op.. "Het is al goed"zegt ?Jake met een lach en opent de deur.. ik ruik de heerlijke geuren van de keuken al.. eindelijk zou ik haar weer zien.. iemand loopt naar de deur.. en.. opent hem.. "LEAH?"zeg ik.. ik had toch echt Chi verwacht
|
|
JENNi.
Full RPG'er
|
Post by JENNi. on Dec 26, 2010 16:27:18 GMT 1
Hoi!! Ik ben bij me oma & opa, en ik mocht even op de computer (A) Ik moest ook even de bustijden kijken dus
|
|
|
Post by Robin A. on Dec 26, 2010 16:29:23 GMT 1
Clémence "En als ik het nu wil?" vraag ik hem. Lucas "Zoeken! Zoeken!"
|
|
JENNi.
Full RPG'er
|
Post by JENNi. on Dec 26, 2010 16:29:36 GMT 1
Me oma heeft een msn 'Windows Messenger'
|
|
|
Post by Lucy Skye on Dec 26, 2010 16:30:16 GMT 1
Hoi!! Ik ben bij me oma & opa, en ik mocht even op de computer (A) Ik moest ook even de bustijden kijken dus Hoii Jenn! Veel plezier daar! Pfoeh wat was ik moe na gisteren xD Maar ik had wel gewonnen bij de quiz van jou (6) Xx!
|
|
|
Post by chicary on Dec 26, 2010 16:30:25 GMT 1
Carlos Ik ging naar de tafel en keek omhoog.. maar alleen Jon danste daar nog.. nouja.. huh? Hij was gestopt? .. "Hey heb jij Lauren gezien?!"vraag ik. "Sorry maat"Zegt hij opeens en geeft me een knuffel? "Zo bedoelde ik het helemaal niet"zegt hij in mijn oor.. "Uhm.. ok?"zeg ik verward als hij me weer los laat.. "Ze ging die kant ergens uit""zegt hij en wijst de menigte in. "OK! BEDANKT!"zeg ik. "JA! jij ook bedankt! Moet je mijn shirt nu eens zien!"zegt hij en wijst naar zijn natte shirt.. Ik lach. "Nouja! Die moet dan maar uit!"zegt hij en gooit zijn shirt de menigte in... ik lach en loop ook de menigte in. "LAUREN!!"roep ik, al lopend door de dansende mensen heen.
|
|
|
Post by chicary on Dec 26, 2010 16:31:15 GMT 1
Hoi!! Ik ben bij me oma & opa, en ik mocht even op de computer (A) Ik moest ook even de bustijden kijken dus HOI! JENN!!
|
|
|
Post by Lucy Skye on Dec 26, 2010 16:31:22 GMT 1
Nathan 'Dan moet je maar hopen dat die bank van jou groot genoeg is..' zeg ik. Brooke / E 'Doe niet zo kinderachtig en geef me die sleutels,' zeg ik.
|
|
|
Post by Starbucks on Dec 26, 2010 16:32:37 GMT 1
Meisje in de menigte: Plots krijg ik iets over mijn hoofd dat stinkt naar zweet. Een T-shirt. Goor!
|
|
|
Post by Robin A. on Dec 26, 2010 16:34:40 GMT 1
Clémence "Mm..dat mag jij zeggen." zeg ik. Lucas "Zoek nou-hou."
|
|
|
Post by Lucy Skye on Dec 26, 2010 16:35:30 GMT 1
Nathan 'Daar komen we vanzelf wel achter denk ik..' zeg ik. Brooke / E 'Waar precies moet ik zoeken?' zeg ik zuchtend.
|
|