|
Post by Lucy Skye on Dec 26, 2010 15:21:00 GMT 1
Nathan 'Zeg mevrouw Archibald, kom je me vergezellen op de bank?' vraag ik.
|
|
|
Post by chicary on Dec 26, 2010 15:21:53 GMT 1
Chi "Ok"zeg ik met een lach.. we rijden het reservaat uit en ik zie schimmen bewegen in de bossen.. zouden dat? .. nee.. hij was toch weg met de auto? .. en hij zei dat er geen gevaren meer waren geweest de afgelopen tijd.. "Is er wat?"zegt Alice opeens..
|
|
|
Post by Robin A. on Dec 26, 2010 15:28:20 GMT 1
Clémence "Maar natuurlijk." zeg ik glimlachend. Lucas "Waaaaar gaaan weee geeen?" Alice "Waarom moeten we naar C80?" vraag ik Chi. Chi begint te vertellen.
|
|
|
Post by Lucy Skye on Dec 26, 2010 15:31:04 GMT 1
Nathan Ik klop naast me op de bank. 'Wil je er nog iets te drinken bij?' vraag ik glimlachend. Brooke / E 'We maken een wandeling door de frisse lucht en dan zet ik je af bij je huis,' zeg ik terwijl ik Lucas weg blijf trekken bij het water omdat hij er anders nog invalt.
|
|
|
Post by Robin A. on Dec 26, 2010 15:32:27 GMT 1
Clémence "Mm.. nee." zeg ik en ga naast hem op de bank zitten. Lucas "Woowwhh! Cooll!"
|
|
|
Post by Lucy Skye on Dec 26, 2010 15:33:47 GMT 1
Nathan 'Ben je gelukkig?' vraag ik. Brooke / E 'Cool?' zeg ik raar. Wat zou cool zijn, de wandeling of zijn huis?..
|
|
|
Post by chicary on Dec 26, 2010 15:34:25 GMT 1
Chi"Dus daarom moeten we er heen"eindig ik mijn verhaal en Aliceknikt begrijpend. "Maar Carlos zou tohc nooit zoiets doen?"vraagt ze en ik knik. "Hij is een lieve jongen.. maar hij was gewoon op de verkeerde plaats, op de verkeerde tijd"Zeg ik en ze knikt. Dan stopt ze. "We zijn er"zegt ze. "Mooi zo"zeg ik blij. CarlosNa even gepraat te hebben met ome Nick begrijpt hij het bijna helemaal. "Dus Luke zat met Lauren te flirten aan tafel?"vraagt hij en ik knik. "Maar ik zag helemaal niks?"zegt hij. "Uhm.. hij zat ook met zijn voeten bij de hare "verzin ik snel. "Dus daarom heeft hij nooit schoenen aan! "zegt ome Nick en ik lach even. "Maar mag ik nu weer naar binnen?"vraag ik en ome Nick knikt. "Yes"zeg ik en ik loop snel weer naar binnen gevolgt door ome Nick. Ik loop al snel richting Lauren.
|
|
|
Post by Starbucks on Dec 26, 2010 15:37:44 GMT 1
Sony: Ik zie Carlos op Lauren afkomen en ga snel beschermend voor haar staan. 'Ti's oké' zei Nick lachend. 'Wat is er gebeurd?' vroeg ik. 'Leg ik je straks wel uit' zei hij. 'Carlos!' zei Lauren en vloog om hem heen.
|
|
|
Post by Robin A. on Dec 26, 2010 15:38:52 GMT 1
CLémence "Hoezo vraag je dat?" Lucas "Jaaa! Suppperr!" Alice "Moet ik hier wachten?"
|
|
|
Post by Lucy Skye on Dec 26, 2010 15:39:55 GMT 1
Nathan 'Omdat ik wil dat je gelukkig bent en ik hoop dat je dat ook bent. Dus.. ben je gelukkig?' vraag ik nog een keer. Brooke / E 'Je bent me wel een rare Lucas..' mompel ik.
|
|
|
Post by chicary on Dec 26, 2010 15:41:59 GMT 1
Carlos"Lauren! ;D"zei ik blij en ze vloog al om me nek. Ik geef haar een zoen op haar voorhoofd. "Wat was er aan de hand?'vraagt ze en kijkt me aan. "Uhm.. nou.. ze begrepen iets gewoon verkeerd, maar dat is nu verhelderd^-^ dankzij Jon "Zeg ik met een lach. "Jon?"zegt Lauren verward en kijkt naar de tafel waarop Jon nu boven op staat te dansen met twee meisje.. hij.. danste wel heel uitbundig.. en dan keek ze weer naar mij.. "Ok dan^^, maar laat me niet meer alleen op een feestje! Dat staat zo slecht"zegt ze lachend. "Zal ik niet meer doen mevrouw"zeg ik lachend en begin haar te zoenen.. "Ahum.. AHUmmm"zegt ome Nick opeens.. oja.. haar ouders stonden er nog bij.. snel liet ik haar weer los. "Ik.. zal goed op haar passen (a) en zal er voor zorgen dat ze vroeg en veilig thuis is (A)"zeg ik beleefd.
|
|
|
Post by Robin A. on Dec 26, 2010 15:42:38 GMT 1
Clémence "Ja, ja.. ik ben gelukkig." Lucas "I-ik hooop dat je dat leuk vindt Brookie." zeg ik
|
|
|
Post by Lucy Skye on Dec 26, 2010 15:45:00 GMT 1
Nathan 'Dan ben ik dat ook,' zeg ik en trek haar dicht tegen me aan. Brooke / E 'Please, noem me niet zo. Ik denk dat frisse lucht niet helpt, kom we gaan naar je huis,' zeg ik zuchtend.
|
|
|
Post by chicary on Dec 26, 2010 15:46:19 GMT 1
Chi "Ja, doe dat maar, ik ben zo weer terug"zeg ik en ze knikt. Ik stap uit de auto, de kou in en loop naar de C80.. net als ik de deur open wil doen, gaat die al open.. en daar komt Nick vanachter.. "Nick? Waar is Carlos?"zeg ik. "Sorry Chi, je had gelijk, we begrepen het verkeerd.. maar hij ziet er ook wel.. nouja sterk uit weet je"verontschuldigt Nick zich. "Ja het spijt ons erg"zegt Sony.. Ik kijk ze even aan en lach dan.. "Het is al goed"Zeg ik lachend. "Kunnen we je nog uitnodigen voor ons kerstdiner? Om het goed te maken?"vraagt Sony. "Ohja! De mijne begint zo! Ik moet vliegen!"zeg ik en ik zeg ze snel gedag en ren weer naar de auto van Alice.
Nick "Ze moet vliegen?"vraag ik aan Sony. "Ja, dat zei ze"zegt ze. "Sinds wanneer is Chi dan een heks en sinds wanneer vliegen heksen dan niet meer op een bezemsteel, maar in een luxe sportwagen?"vraag ik.. maar daar kreeg ik geen antwoord op van Sony..
|
|
|
Post by Starbucks on Dec 26, 2010 15:47:38 GMT 1
Lauren: 'Oké, maar als ik iets hoor van Lauren...' zei mam en toen sloeg Nick zijn arm rond haar heen. 'Dag, Carlos' zei ze nog en toen gingen ze naar de uitgang en toen keek ik om en zag dat Carlos weg was. Een paar mensen hadden hem opgeheven en op de tafel met Jonathan gezet.
|
|