|
Post by Starbucks on Dec 26, 2010 14:36:54 GMT 1
Jonathan: Ik voelde me niet zo goed. Waarom dronk ik ook altijd zo veel? Eeven dacht ik zelfs dat ik ging...overgeven. Dus strompelde ik snel naar buiten maar het was vals alarm. Toen zag ik Carlos en een gast staan. Hij verkocht hem toch geen drugs. 'Hé Carlos!' riep ik. 'Jonathan, nu even niet' riep hij terug. 'The party is inside!' riep ik. 'Hé, is dat die Jonathan?' vroeg die andere gast. Ik was populair!
|
|
|
Post by chicary on Dec 26, 2010 14:36:56 GMT 1
Chi "Echt heel erg bedankt Alice!"zeg ik en hang op en loop naar de kapstok voor mijn jas.
|
|
|
Post by Robin A. on Dec 26, 2010 14:39:57 GMT 1
Alice "Graag gedaan, Chicary. Ik zie je zo." zeg ik en hang op. Zonder iets te zeggen loop ik naar de garage toe en haal het zeil van mijn gele porsche af. Ik stap in en rij de garage uit.
|
|
|
Post by chicary on Dec 26, 2010 14:44:27 GMT 1
Chi"Oja, Leah, David mag geen noten hebben, want daar is die allergisch voor"Zeg ik tegen Leah en ze knikt. "Mama waar ga je heen?"vraagt Sophie. "Ik ga even naar CArlos toe"Zeg ik. "Is Luke daar ook?! "vraagt ze gelijk. "Uhm.. nee"Zeg ik. "Owh ok"zegt ze en gaat verder met Home alone kijken. "Ok, succes"Zegt Leah tegen me als ik de deur uitloop. "Dankje, jij ook"Zeg ik en ik loop naar buiten. Brr.. koud die sneeuw..
|
|
|
Post by Robin A. on Dec 26, 2010 14:46:52 GMT 1
Alice Ik zucht hoorbaar. Ik ben blij dat ik bij dat dinner weg ben. Sneller dan toegestaan rij ik het reservaat over naar Chi.
|
|
|
Post by chicary on Dec 26, 2010 14:51:05 GMT 1
NickWas dat de jongen die in het ziekenhuis had gelegen? Hij zag er helemaal niet zo slecht uit, voor iemand die door Carlos.. nouja, misschien door Carlos in het ziekenhuis terecht kwam. "Hey, ken jij CArlos?"vraag ik aan hem. "Natuurlijk! Hij's mijn mattie!"zegt hij vrolijk.. "Maar door hem kwam je in het ziekenhuis?"zeg ik. 'WAT? "zegt de jongen en kijkt me raar aan. "Hey dat heb ik niet gedaan!"zegt CArlos gelijk. 'Nee!"zegt de jongen ook gelijk. "MAar.. hoezo.. dan.. je zei dat hij de laatste was die je zzag! Dat staat in het verslag!"zeg ik. "Uhm.. ja.. man.. dude.. daar herinner ik me dus echt helemaal niks meer van.. op vage manier is dat.. vergeten.."zegt hij en ik kijk Carlos aan. "Ik hielp hem alleen! Hij was tegen een boom opgbotst!"zeg ik. "Ja man! Dat was een knal!"zegt de jongen lachend. "Ik ben nog blij dat ik leef en niet tot honderd stukjes ben gevlogen door die boom!"zegt hij lachend en pakt Carlos zijn arm vast. "Come back tot the party!"zegt hij. "Nee.. we moeten.. nog wat zaken regelen"zegt Carlos serieus en de jongen krijgt grote ogen."Ho mannetje, dat witte spul hoef ik niet, alleen als het wit spul is en uit de lucht komt, want ik hou alleen van sneeuw. Dat jij daar wel van houd Carlz... maar hou mij erbuiten goed?"zegt de jongen en snelt snel weer naar binnen. "Nee wacht! Jon!"zegt Carlos.. MAar de jongen is alweer binnen. Carlos zucht diep. "Fijn.. nu denkt iedereen straks dat ik aan de cook zit"Zegt hij zuchtend. "Je hebt hem geholpen?"herhaal ik dan nog een keer verward.. dus.. i zat helemaal op het verkeerde spoor.. hoe kon ik toch ook denken dat mijn neefje geweldadig was?
|
|
|
Post by Robin A. on Dec 26, 2010 14:53:05 GMT 1
Alice Ik zie het huis van Chi al dichterbij komen.
|
|
|
Post by chicary on Dec 26, 2010 14:57:57 GMT 1
ChiAl snel zie ik Alice haar auto aankomen en ik zwaai even, maar ze had me natuurlijk allang gezien.. QuilAls we over het grondgebied van het reservaat lopen, zien we opeens een auto rijden.. "Van wie is die?"vraag ik.. Jake spits zijn oren... "Aan de zucht te horen.. Alice"zegt hij met een lach en we lopen verder. "Wat doet ze hier?"vraag ik. "Geen idee"zegt Jake.. iedereen wist dat hij loog.. hij had zich heel duidelijk op de auto gefocust, hij wist wat ze had gedacht en hij wist dus ook waarom ze hier was.. maar hij liet niets los.. alleen. ging hij wel opeens eigenaardig vrolijk doen. "Weet je wat? Kom gezellig bij ons het kerst diner eten"Zegt hij. "Wat? Weet je dat zeker?"vraag ik. "Ja.. tuurlijk, waarom, niet? "zegt hij. "Nou Chi.."zeg ik. "MAak je niet druk... het is goed"zegt Jake met een lach.. yes.. ik zou Chi weer zien.. en hoe dichter we bij het huis kwamen, hoe meer ik me erop verheugde..
|
|
|
Post by Robin A. on Dec 26, 2010 14:59:30 GMT 1
Alice Ik maak de deur van de bijrijderskant los. "Kom erin."
|
|
|
Post by chicary on Dec 26, 2010 15:00:47 GMT 1
Chi "Dankje, het is nogal koud buiten"Zeg ik en ik ga aan de bijrijderskant zitten. ik sla de deur dicht en wrijf in mijn handen om warm te worden, gelukkig was het al lekker warm in de auto. "Dus, naar de C80?"vraagt ze en ik knik.
|
|
|
Post by Robin A. on Dec 26, 2010 15:03:19 GMT 1
Alice "Die ken ik wel." zeg ik met een glimlach en begin te rijden. "Weet je wat er is gebeurt?" vraagt Chi. "Nee.. Ik heb de poort van mijn gave dichtgedaan. Geleerd van een wijze in zuid-Afrika." zeg ik.
|
|
|
Post by chicary on Dec 26, 2010 15:10:38 GMT 1
Chi"Dus, je kan nooit meer? .. uhm.. doen wat je kon doen? "vraag ik verbaasd aan haar..
|
|
|
Post by Robin A. on Dec 26, 2010 15:11:54 GMT 1
Alice "Natuurlijk wel. Ik moet hem dan gewoon weer openen." zeg ik lachend.
|
|
|
Post by chicary on Dec 26, 2010 15:14:11 GMT 1
Chi "owh, gelukkig.. oowhh.. nee wacht ik bedoel dat niet bot ofzo maar"zeg ik en ik raak in de war van mijn eigen zin..
|
|
|
Post by Robin A. on Dec 26, 2010 15:18:01 GMT 1
Alice Ik grijns even naar haar. "Het geeft niet." zeg ik.
|
|