Jennifer
New RPG'er
Logan Henderson <3
|
Post by Jennifer on Aug 17, 2010 16:38:04 GMT 1
"Hoi" zeg ik een beetje verlegen. "Mijn naam is Jennifer, maar je mag me ook Jenn of Jenny noemen" zeg ik.
|
|
JENNi.
Full RPG'er
|
Post by JENNi. on Aug 17, 2010 16:40:33 GMT 1
Ik loop ook maar even de hal in en zie een nieuw meisje. "Hoi!" Roep ik meteen. "Ik ben Francis, aangenaam!" Ik steek me hand uit en wacht op een reactie.
|
|
Jennifer
New RPG'er
Logan Henderson <3
|
Post by Jennifer on Aug 17, 2010 16:43:23 GMT 1
"Hoi ik ben Jennifer, maar je mag me ook Jenn of Jenny noemen." zeg ik nog een keer. "Benieuwd hoe vaak ik dit nog moet zeggen." denk ik
|
|
|
Post by benooiit on Aug 17, 2010 16:44:21 GMT 1
'Zo, en hoezo ben jij hier beland?' Vraag ik lachend.
|
|
|
Post by Lucy Skye on Aug 17, 2010 16:45:31 GMT 1
'Dat was lekker hè?' zeg ik en pak het lege schaaltje van de grond. Ik aai hem over zijn kop. 'Ik ga nu naar Ro toe, dus dan ben jij alleen thuis, van mam moet ik je in de bench stoppen, maar je kan wel in de kamer blijven zonder iets kapot te maken, toch?' zeg ik. Sparkle blaft. 'Goedzo, brave jongen,' zeg ik en sta op en zet het schaaltje in de afwasmachine. 'Dus geen spullen kapot maken, als je iets kapot maakt, doe dan maar dat tennisracket van Jippy,' zeg ik. Die heeft hij hier laten staan toen hij weer eens met m'n moeder moest gaan tennissen. Niet dat m'n moeder van tennissen houdt, Jippy volgens mij ook niet, hij vindt het gewoon leuk hier. Nou ga het maar ergens anders leuk hebben. Neem een vrouw ofzo? 'Hm, dat tennisracket, ik zal 'm wel even voor je pakken, goed?' zeg ik tegen Sparkle. Het is hier in huis heel normaal als je tegen Sparkle praat hoor, dus ik ben niet gek, hij begrijpt je echt, het is iets aparts.. Ik loop naar de kamer en pak het tennisracket van de bank. 'Kijk eens, voor jou,' zeg ik en leg het neer in Sparkle's mandje. Zo mijn werk zit er weer op voor vandaag.
|
|
JENNi.
Full RPG'er
|
Post by JENNi. on Aug 17, 2010 16:46:21 GMT 1
Ineens bedenk ik me dat ik de broodjes van me moeder nog niet heb opgegeten. Me maag begint te knorren. "Ik ga even wat eten." Ik loop terug naar de woonkamer en graai in me tas naar de broodjes. Ik haal er eentje uit en neem een hap. Filet americain. Mmmm...
|
|
|
Post by benooiit on Aug 17, 2010 16:47:26 GMT 1
'En oh, ik heet Tyler!' Was ik mezelf vergeten voor te stellen.
|
|
|
Post by Robin A. on Aug 17, 2010 16:50:59 GMT 1
Ik loop terug naar boven en pak mijn tas van het uiteinde van mijn bed. Daarna bekijk ik mezelf nog in de spiegel en doe nog wat lippenstift op. Perfect voor een middagje shoppen. De bel gaat. 'Ik kom eraan!' roep ik en ren naar beneden. Ik open de deur. 'Lucy!'
|
|
JENNi.
Full RPG'er
|
Post by JENNi. on Aug 17, 2010 16:53:05 GMT 1
Ik pak me blackberry erbij en plof neer op de bank. Ik start 'm op en probeer te sms'en met Valerie. "Hè?" Stamel ik. Ik sta op en loop naar de keuken. "Uh, mevrouw? Waarom is er hier geen verbinding?" Vraag ik verbaasd. De vrouw draait zich om en kijkt me vrolijk aan. "Hé! Ik had ge nog niet gezien! Ten eerste, noem me alsjeblieft Trudie! En ten tweede, er is hier geen verbinding... omdat we in het bos zitten." "O... oké, Trudie. Maar... hoe kan ik dan bellen?" Ik laat me mobiel even zien, om me vraag te versterken. "Nou, ge kan wel bellen, maar via de huistelefoon. Ge moet het natuurlijk wel eerst vragen," vertelt Trudie. Ik knik langzaam. "Oké... komen er nog meer bewoners?" "Tuurlijk! Ik heb hier nog een hele lijst." Ik glimlach. "Oké, leuk! Is er al een kamerverdeling?" "Uh, daar komt Victor straks wel mee." Ik knik instemmend en loop terug naar de woonkamer.
|
|
|
Post by Lucy Skye on Aug 17, 2010 16:55:51 GMT 1
'RO!' Ik geef haar gauw een big hug.
|
|
|
Post by Robin A. on Aug 17, 2010 16:58:10 GMT 1
Ik geen haar een knuffel terug. 'Dus.. heb je zin om te gaan shoppen voor de housewarming van vanavond?' vraag ik.
|
|
|
Post by Lucy Skye on Aug 17, 2010 16:59:46 GMT 1
'Of course, ik heb altijd zin om te shoppen, the mall is the place to be!' zeg ik.
|
|
|
Post by Robin A. on Aug 17, 2010 17:00:20 GMT 1
'Ik weet het.. en hoe saai is het bij jou thuis?' vraag ik.
|
|
|
Post by Lucy Skye on Aug 17, 2010 17:02:05 GMT 1
'Boring, verschrikkelijk. En m'n moeder blijft die Jippy steeds maar uitnodigen. Maar ik heb Sparkle even blij gemaakt met zijn tennisracket. Verder is 't gewoon.. like always..' zeg ik schouderophalend.
|
|
|
Post by Robin A. on Aug 17, 2010 17:04:45 GMT 1
'Mijn moeder is aan het uitpakken, mijn broertje is bij Jessica en mijn vader is weer op de basis.. hij is vanavond vroeg thuis gelukkig.' zeg ik en zet een stap naar buiten. 'Heb je die nieuw?' vraag ik en wijs naar haar vespa.
|
|