|
Post by benooiit on Aug 17, 2010 15:42:30 GMT 1
Ik knik nee. Ik klik mijn gordel los en stap uit. Slenterend ga ik naar de achterkant van de wagen. Ik haal de bagage uit de koffer en klap hem dicht. Ik rol met mijn spullen langs het hek terwijl Carlos naast me loopt. Wat een eng huis. In het echt zag het er nog veel erger uit. 'Wat een leuk optrekje, zeg.' Probeer ik lachend te zeggen.
|
|
|
Post by chicary on Aug 17, 2010 15:45:38 GMT 1
"Ja.. nouja afgezien van de enge windvlagen, de buitenkant als een spookhuis en die vieze bruine kleur, is het echt een heel cool huis ja! ;D En ook zo oud! ;D Wat het eigenlijk ook weer eng maakt! xD Sorry, praat ik teveel?"vraag ik hem.
|
|
|
Post by benooiit on Aug 17, 2010 15:49:17 GMT 1
'Nee, doe je niet.' Zeg ik met een geslaagde glimlach. Ik boekte vooruitgang op gebied van lachen. Ik nam mijn koffer en we gingen aan het bordes staan. 'Ik help je even.' Zegt Carlos. Met twee dragen we m'n koffer naar binnen.
|
|
|
Post by chicary on Aug 17, 2010 15:50:47 GMT 1
"Zo en we zijn er, even aanbellen hoor^^"zge ik en ik loop naar de bel.. waarom hing ie nou zo hoog? Of was ik nou zo klein? ... ja.. ik was best klein, maarja! Ik spring en kom er weer net bij. *DINGDONG*
|
|
|
Post by benooiit on Aug 17, 2010 15:53:00 GMT 1
Opeens wordt de deur met een zwaai opengedaan. Een kleine vrouw met bruinrood verwerkt met korte krullen staat in een schort aan de deuropening.
|
|
|
Post by chicary on Aug 17, 2010 15:54:10 GMT 1
"Hallo Trudie! Het is me gelukt, ik heb hem opgehaald"zeg ik en ik zet een stap opzij waardoor Tyler in de opening staat. "AH hallo!"zegt Trudie vrolijk en we lopen zo met z;n drieen naar binnen.
|
|
JENNi.
Full RPG'er
|
Post by JENNi. on Aug 17, 2010 15:56:26 GMT 1
Ik loop nog steeds door het bos. Gelukkig dat ik m'n lievelings converse aan heb, die zitten lekker soepel en ze lopen ook nog eens heel licht! Opeens zie ik een toren in de verte. Het voelt alsof ik het lichtpuntje zie in een grot. Ik begin alweer wat moed te krijgen en loop door.
|
|
|
Post by benooiit on Aug 17, 2010 15:56:57 GMT 1
Wat een eng interieur. Totaal niet wat ik in de verste verte verwacht had. 'Waar kan ik mijn koffers opbergen, mevrouw?' Vraag ik haar.
|
|
|
Post by chicary on Aug 17, 2010 15:58:45 GMT 1
"Ach schatteke! Noem me maar Trudie!"zegt Trudie vrolijk, dan komt Victor naar beneden, ik stoot Tyler met een lach aan. "Kijk meneer Rodemaar"zeg ik zacht en Tyler draait zich om en ziet de lange, lange, lange man! ;D
|
|
|
Post by benooiit on Aug 17, 2010 15:59:15 GMT 1
Er lopen rillingen over mijn rug. 'Hoi, meneer.' Zeg ik. 'Maar, waar kan ik mijn koffers opbergen?' Vraag ik nog eens.
|
|
|
Post by chicary on Aug 17, 2010 16:02:49 GMT 1
"Ja, waar eigenlijk?: zeg ik en ik pak mijn koffers er ook eens bij. "Ik moet nog een kamerindeling maken, wachten jullie maar zolang in de kamer daar"zegt hij en wijst naar een paar deuren die dicht zitten. "Ok dan maar?"zeg ik tegen Tyler.
|
|
|
Post by benooiit on Aug 17, 2010 16:05:19 GMT 1
'Oké.' Zeg ik. Trudie loopt ons voor naar -blijkbaar- de woonkamer. De muur had dezelfde kleur als in de hal, en de meubels waren nog ouderwetser. Ik zette m'n koffer tegen de muur en ging op de ongemakkelijke bank zitten.
|
|
JENNi.
Full RPG'er
|
Post by JENNi. on Aug 17, 2010 16:05:19 GMT 1
Ineens komt er een windvlaag opwaaien, waardoor me haar door de war gaat. "Waar kwam dat nou vandaan," mompel ik geïrriteerd, terwijl ik me haar even goed doe. Net als ik me koffer wil oppakken om 'm verder te rijden, zie ik het. Het internaat waar ik ga wonen. Waar mijn ouders al die verhalen over verteld hebben. Verbaasd blijf ik er naar staren. Ga ik hiér wonen?
|
|
|
Post by chicary on Aug 17, 2010 16:06:57 GMT 1
Ik ga op een rode stoel zitten en voel me gelijk thuis, niet door het interieur, maar door het leuke gezelschap. "Spannend he?"zeg ik vrolijk tegen Tyler.
|
|
|
Post by steffke on Aug 17, 2010 16:07:03 GMT 1
"Paaap , dat is nu echt niet leuk!"schreeuw ik boos. Hij had me net gefopt door een emmer op de deur te zetten , resultaat :"Mathias is nat!" Ik ren snel naar boven waar een groot bed staat met enkele stapeltjes kledij."Geen Rood vandaag!" zeg ik tegen mezelf. "Misschien ... blauw!"dacht ik en ging meteen naar het stapeltje waar m"n blauwe kledij lag. Toen , wanneer ik m'n blauwe outfit aanhad ging ik weer naar m'n vader toe."Pap , Ik heb net de telefoon gehoord , wie was het?"vroeg ik nieuwsgierig. "Werk Jongen." was zijn antwoord. Ik maakte er niet veel meer woorden aan vuil & ging toen naar buiten , ik had namelijk een date met iemand!
|
|