|
Post by Lucy Skye on Dec 27, 2010 12:37:52 GMT 1
Nathan 'Dan ben ik zo terug,' zeg ik en geef haar een zoen. Brooke / E 'Who wants to live forever, if you can't live together?' zingt een zachte zoete stem in mijn hoofd. De stem klinkt droevig, verlangend. Waar komt het vandaan? Wie is het? Wat wil deze stem? 'Hallo? Waar ben je?' zeg ik en de muziek stopt. Ineens is er licht. Ineens is er licht. 'Klaar!' zegt Tom Loone. Ik gil van schrik. 'Dat deed je de vorige keer ook al, houdt dat nooit op?' zegt hij. 'Ik.. die stem.. waar is die stem?..' vraag ik. 'Welke stem? Je zei niks over een andere stem hoor, dat kost je nog 500 euro extra..' zegt Tom Loone. 'Nee.. l.. laat maar.. bedankt..' zeg ik en sta op. Nathan 'Serena, goeie morgen,' zeg ik als Serena ook naar beneden komt. Ik had een heel ontbijt - voor het eerst in mijn leven - gemaakt voor ons drieën en zat nu met C op de bank te eten. 'Wil je ook wat te eten?' vraag ik aan Serena. --- 777!
|
|
JENNi.
Full RPG'er
|
Post by JENNi. on Dec 27, 2010 12:39:06 GMT 1
Francis Ik zit op de bank in Anubis en heb amper kunnen slapen. Soms viel ik even in slaap, maar dan schrok ik weer wakker door een of andere droom. Of nachtmerrie. De hele tijd lag me mobiel naast me, maar me ringtone is nog geen enkele keer afgegaan. Zou Duncan me dan toch vergeten zijn? Zit hij nu al in het vliegtuig? Ja, vast. Maar.. dan heeft hij me niet eens even gebeld? Ik sla me armen om me benen en leg me hoofd op me knieën. De tranen stromen uit me ogen. Hij is me vergeten. Vergeten te bellen. Nu kan ik de brieven vast ook vergeten. Boos sta ik op van de bank, pak me jas en mobiel en loop ik de woonkamer uit. Anubis uit.
|
|
|
Post by Robin A. on Dec 27, 2010 12:47:05 GMT 1
Clémence "Mm... Lekker." zegt Serena en neemt een broodje.
|
|
|
Post by Lucy Skye on Dec 27, 2010 12:48:07 GMT 1
Nathan 'Wanneer wil je eigenlijk trouwen?' vraag ik dan. C begint te hoesten.
|
|
|
Post by Robin A. on Dec 27, 2010 12:49:00 GMT 1
Clémence "Ik...ucheuche.. weet... ucheuche.. niet."
|
|
|
Post by Lucy Skye on Dec 27, 2010 12:50:06 GMT 1
Nathan 'Hier,' zeg ik en geef haar vlug een glas water, aangezien ik niet dacht dat C op een wurggreep zat te wachten..
|
|
|
Post by Robin A. on Dec 27, 2010 12:51:16 GMT 1
Clémence Meteen neem ik een paar slokken. "Dankje." zeg ik.
|
|
JENNi.
Full RPG'er
|
Post by JENNi. on Dec 27, 2010 12:56:38 GMT 1
Francis Ik ren de oprit af en ren richting de stad. Zodra ik in de stad aangekomen ben, plof ik op een bankje neer en begin ik hevig te hijgen. Wat een slechte conditie. Ik kijk naar me mobiel in me handen en voel de tranen weer opkomen. Stom stom stom.. ding. Op dat moment gaat me ringtone af. Van schrik laat ik 'm bijna vallen, maar dankzij m'n snelle reactievermogen niet. Zonder te kijken neem ik op. "MET FRANCIS?!" "France.. met mij, Duncan.." hoor ik. Meteen smelt ik. Van die stem. In gedachte zie ik hem voor me. Met z'n lieve ogen, z'n leuke haar, z'n mooie gezicht.. Duncan. Hij belt me. "OMG.. Dunc.." stamel ik ontroert. "Je belt me.." "Dat had ik toch beloofd?" Een glimlach verschijnt op me gezicht. "Duncan.." stamel ik. I wanna stand with him on a mountain, I wanna bath with him in a see, I wanna lay like yesterday forever, until the sky falls down on me. "Ik houd van je. Truly madly deeply." "Dat kwam onverwachts," zegt Duncan lachend. "Maar.." Even blijft hij stil. "Ik houd ook van jou. Even we're miles and miles apart." "En.." "En ik stuur je elke week een brief," zegt Duncan. "Ja.. dat is.. lief. Goed. Dankje. Je bent lief. Ja, jij bent lief. En ik wil met jou op een berg staan," ratel ik vaag. "Hè?" zegt Duncan lachend. Ik schud gauw me hoofd. "Uh, niets," zeg ik nu ook lachend. "Hang maar op. Ik vond 't fijn je gesproken hebben. Heel fijn. Super fijn. Maar dit kost veel geld. Dus hang maar op.." "Oké.. is goed. Je weet het hè.." "Ik houd van je." Na deze vier woorden hang ik zelf op en leg tevreden me handen in me schoot.
"FRANCIS!" hoor ik ineens. Verbaasd draai ik me om. "O, hey Abel," zeg ik glimlachend. "Lekker ijsje^^." "Van de Swirl, hè." "Goh.. logisch.." Abel komt naast me zitten en we staren wat vooruit. "Waarom zit je hier zo alleen? Hoor je niet bij Duncan te zijn?" "Duncan is weg.." Verbaasd kijkt Abel me aan. "Huh?" Ik draai me naar 'm om. "Zoals ik dus zei; Duncan is weg." "O!" Met grote ogen staart Abel me aan. "Maar.." "Nee, het is goed," zeg ik glimlachend. "Hij heeft me gebeld. Hij houdt van me. En dat zal altijd zo blijven. Ik ben blij." Abel schiet in de lach. "Dat is.. mooi.." "Ja. Heel mooi," zeg ik zwijmelend. Ik kijk naar Abel's ijsje. "Maar.. lekker ijsje^^." "Dat had je al gezegd," zegt Abel met opgetrokken wenkbrauwen. "O? Echt?" vraag ik verbaasd. "Oeps.." "Wil je er ook eentje?" Ik doe alsof ik nadenk en knik dan glimlachend. "Graag." Abel staat op, pakt me hand, trekt me omhoog en neemt me mee naar de Swirl.
- THE END -
|
|
JENNi.
Full RPG'er
|
Post by JENNi. on Dec 27, 2010 12:57:40 GMT 1
En dát was mijn eindpost
|
|
|
Post by Lucy Skye on Dec 27, 2010 12:58:37 GMT 1
Nathan 'Wat dacht je van morgen?' vraag ik. --- Aww Jenn <3
|
|
|
Post by Robin A. on Dec 27, 2010 13:00:04 GMT 1
Clémence "Morgen?"
|
|
|
Post by Lucy Skye on Dec 27, 2010 13:01:02 GMT 1
Omg wat een lange post, ik heb 'm uuuureen gelezen xD --- Nathan Ik knik. 'De dag na kerstmis, is dat niet een mooie datum?' vraag ik. Het was toch nog kerst in rpg of niet? xD
|
|
|
Post by Robin A. on Dec 27, 2010 13:03:12 GMT 1
Clémence "Ja.. wow.. We moeten dan nog zoveel regelen.."
|
|
|
Post by Lucy Skye on Dec 27, 2010 13:04:15 GMT 1
Nathan 'Bedoel je dit?' vraag ik en sta op. Ik kom terug aangelopen met m'n jas en haal er papieren uit. 'Locatie, catering, gastenlijst, kleding.. alleen jouw trouwjurk mist nog..' zeg ik wat beschaamd.
|
|
|
Post by Robin A. on Dec 27, 2010 13:05:15 GMT 1
Clémence "Je hebt wát gedaan? Je hebt alles al geregeld?"
|
|