|
Post by chicary on Aug 18, 2010 13:46:47 GMT 1
"Ja!"zeg ik blij als hij een roze bandje omhoog houd met een mini mouse erop. Ik lach. "Ja, ik moet maar snel een nieuwe kopen, met deze kan ik me echt niet op school vertonen"zeg ik lachend en doe het klepje open om te kijken hoe laat het is.
|
|
|
Post by benooiit on Aug 18, 2010 13:48:15 GMT 1
'En?' Vraag ik.
|
|
|
Post by Robin A. on Aug 18, 2010 13:50:10 GMT 1
'Oké, ga maar.. ik kijk even voor mijn krultang.' zeg ik. Lucy gaat op mijn bureaustoel zitten en laat zich behandelen terwijl ik naar mijn krultang zoek.
|
|
|
Post by chicary on Aug 18, 2010 13:50:26 GMT 1
"Het is vier uur, tijd voor vier-uur-kippensoep!"zeg ik lachend en stop het horloge in mijn zak, niet alleen omdat ik hem niet om wilde doen, zodat iedereen dat roze en dat mini mouseje zag, nee ook omdat dat ding niet om mijn arm paste, het was een kindermaatje he?
|
|
|
Post by Lucy Skye on Aug 18, 2010 13:53:13 GMT 1
|
|
|
Post by benooiit on Aug 18, 2010 13:53:30 GMT 1
'Wat zullen we gaan doen?' Vraag ik enthousiast.
|
|
|
Post by Robin A. on Aug 18, 2010 13:54:38 GMT 1
'Oké.' zeg ik en haal net mijn krultang uit een doos. Ik leg hem op bed en ga nu in mijn bureaustoel zitten. Now it's my turn.
|
|
|
Post by Lucy Skye on Aug 18, 2010 13:55:38 GMT 1
'Ik mag nog wel een glas toch?' zeg ik en wijs naar de fles bacardi.
|
|
|
Post by chicary on Aug 18, 2010 13:55:43 GMT 1
"Uhm...."zeg ik en ik kijk de kamer rond.. Ik spring ineens enthousiast overeind. "We gaan Jenny en Francis opzoeken in Francis's kamer! ;D "zeg ik vrolijk. "En dan?"zegt Tyler. "Dan vragen we... of.. uhm! JA! Dan gaan we samen koekjes bakken voor ons feestje vanavond!"zeg ik blij en herinner me opeens.. ik was voor een een of ander kakfeest uitgenodigd.."Ok"zegt Tyler vrolijk. "Owh.."zeg ik opeens minder blij.
|
|
|
Post by Robin A. on Aug 18, 2010 13:59:58 GMT 1
'tuurlijk.' zeg ik. 'Jou nagels zijn ook klaar.' zegt de vrouw -klik-. 'Fantastisch. Zet het maar op onze rekening... onee wacht.. hoeveel is het?' vraag ik. '45 euro 70.' zegt ze. Ik pak mijn portemonnee en geef haar een briefje van 50. 'hou de rest maar. Ik begeleid u naar buiten.' zeg ik en neem de vrouw mee naar beneden langs mijn moeder heen. 'tot ziens.' zeg ik snel en ren weer naar boven. 'Ik moet een slok hebben.' zegt ik en pak mijn glas van mijn nachtkastje. Ik neem een slok.
|
|
|
Post by benooiit on Aug 18, 2010 14:00:58 GMT 1
'Zullen we?' Vraag ik blij. Hij knikt en we lopen naar de kamer naast de onze.
|
|
|
Post by chicary on Aug 18, 2010 14:02:54 GMT 1
"Weet je, ik moet zo even bellen... ik had vanavond iets, maar daar heb ik helemaal geen zin in"zeg ik spijtig tegen Tyler, ja ik wilde niet tegen hem liegen dus was ik maar eerlijk tegen hem. Ik vertrouwde hem wel^^, hij lachte me niet eens vierkant uit om dat domme horloge, das wel lief toch? Ik klop op de deur van de meisjes.
|
|
|
Post by benooiit on Aug 18, 2010 14:04:06 GMT 1
'Oh.' Zeg ik een beetje verdrietig. 'Maar je komt toch op je eigen feestje?' Vraag ik.
|
|
|
Post by chicary on Aug 18, 2010 14:05:19 GMT 1
"Tuurlijk! ;D Ik ga mijn eigen feestje niet missen! En trouwens bij dat andere vanavond zijn alleen maar van die kak lui en die rijke mensen, heel saai allemaal"zeg ik lachend en de deur gaat open. En daar staat...
|
|
|
Post by Lucy Skye on Aug 18, 2010 14:06:26 GMT 1
'Ik moet nog wel even mijn outfit voor vanavond ophalen thuis...' zeg ik.
|
|