|
Post by chicary on Aug 18, 2010 13:32:06 GMT 1
"Maar hey! ;D Je mag ook van mij lenen hoor!"zeg ik blij en open mijn koffer en haal er wat dingen uit. "Had je nog niet uitgepakt?"stamelt Tyler. "Neuh... mjin koffer is ook een goede kast, ik denk dat Jenny die ander hier wel wilt gebruiken, zag je die drie koffers?^^"zeg ik lachend en plaats mijn koffer op mijn bed,nouja, ik denk dat het mijn bed is. "Waar slapen Jenny en jij? Want dan neem ik dat andere bed "zeg ik en ik kijk hem vragend aan.
|
|
|
Post by Lucy Skye on Aug 18, 2010 13:32:31 GMT 1
'To the future,' zeg ik lachend.
|
|
|
Post by Robin A. on Aug 18, 2010 13:33:34 GMT 1
'Dat er een heleboel mooie jongens onze paden mogen vullen.'
|
|
|
Post by Lucy Skye on Aug 18, 2010 13:34:09 GMT 1
'Wel knappe jongens natuurlijk,' zeg ik.
|
|
|
Post by benooiit on Aug 18, 2010 13:34:20 GMT 1
'Dat bed.' Zeg ik wijzend. 'Misschien kunnen we de bedden tegen elkaar aanschuiven? Gezellig zo?' Stel ik voor.
|
|
|
Post by Robin A. on Aug 18, 2010 13:34:49 GMT 1
'uhu.' zeg ik en neem een grote slok. Even verfrissing!
|
|
|
Post by Lucy Skye on Aug 18, 2010 13:36:00 GMT 1
'To the future,' zeg ik lachend. Mijn 100e post --- Ik drink het kleine laagje in het glas in een keer leeg. 'Lekker, schenk 'm maar vol,' zeg ik.
|
|
|
Post by chicary on Aug 18, 2010 13:38:17 GMT 1
"JA! Goed idee! Wij deden dat thuis ook wel eens! Maarja..."zeg ik en ik moet lachen. "Wat?"zegt Tyler nieuwsgierig. "Nou, we kwamen nooit meer in slaap! Die broertjes en zusjes van me kletsen me wat af hoor!"zeg ik lachend en pak een bed vast en schuif hem gemakkelijk naast de ander en bij de ander netzo. "Wow.. was dat niet zwaar?"zegt Tyler. "Nee hoor Licht als een veertje^^"zeg ik en ik zet me op een bed. "Nou kijk mijn kleren!"zeg ik en ik strooi alles maar uit de koffer zodat hij het goed kan bekijken, beetje onbeschoft eigenlijk. "Oh... uhm.. ja ik ruim het straks wel weer op hoor" zeg ik lachend tegen hem en ik pak mijn lievelings shirt eruit. "Kijk deze! Die mag je sowieso wel aan! Hij brengt geluk!"zeg ik blij en houd hem omhoog voor zijn buik. "Zie je? Past wel denk ik^^"zeg ik blij en ga verder.
|
|
|
Post by benooiit on Aug 18, 2010 13:41:58 GMT 1
Ik knik. 'Weet je hoe laat het is?' Vraag ik.
|
|
|
Post by Robin A. on Aug 18, 2010 13:41:59 GMT 1
Ik schenk Lucy's glas helemaal vol en neem zelf nog een slok. Dan gaat de bel. 'Dat moet de manicure zijn!' zeg ik en ren naar beneden en open de deur. Ik had gelijk en laat haar binnen. Ik smokkel haar naar boven. 'Robin. Wie was daar aan de deur?' vraagt mijn moeder. 'uhm een huis-aan-huis verkoper.' zegt ik snel en ren met de vrouw naar boven.
|
|
|
Post by Lucy Skye on Aug 18, 2010 13:43:39 GMT 1
'Welcome back,' zeg ik lachend en drink dan m'n glas in een keer helemaal leeg.
|
|
|
Post by chicary on Aug 18, 2010 13:44:03 GMT 1
"Hmmm... even kijken" zeg ik en doorzoek mijn spullen. "Wat zoek je?"zegt Tyler lachend. "Nou mijn horloge, nouja, eigenlijk van mijn kleinere zusje.. de mijne was kapot gevallen"zeg ik en hij lacht even. "Ok, ik help wel, hoe ziet ie eruit?"vraagt hij. "Uhm.. nou er staat een mini mouse op^^"zeg ik lachend.
|
|
|
Post by benooiit on Aug 18, 2010 13:44:55 GMT 1
Ik doorzoek de puinhoop. 'Is dit het?' Vraag ik en hou het in de lucht.
|
|
|
Post by Robin A. on Aug 18, 2010 13:45:04 GMT 1
Ik pak ook mijn glas weer en drink er nog wat uit. 'Nou wie gaat er eerst?' vraagt de vrouw. We kijken elkaar aan.
|
|
|
Post by Lucy Skye on Aug 18, 2010 13:46:10 GMT 1
'Ik ga wel eerst, anders drink ik die hele fles van je leeg,' zeg ik lachend.
|
|