|
Brooke
Nov 12, 2010 20:30:55 GMT 1
Post by Lucy Skye on Nov 12, 2010 20:30:55 GMT 1
First-------------------------------------------------------------------------------- Brooke Zoë Archibald-------------------------------------------------------------------------------- "Ik hoor de woorden van Jimmy van jaren geleden in m'n hoofd. *Een knappe Amerikaan of ik, ik zou het wel weten* En ja, ik weet het ook, ik ga voor Nathan."Over BrookeBrooke Zoë de Vries/Archibald is geboren op 5 juli 1992 en is inmiddels 34 jaar. Ze is co-assistent geworden van haar man Nathaniel Fritzwilliam Archibald, waarmee ze getrouwd is. Brooke kan vuursturen, genezen, telepateren en gedachten lezen, maar ze gebruikt alleen nog maar haar geneeskracht voor haar werk, en af en toe leest ze wat gedachten, maar dat kan geen kwaad, toch? "Wat een mooie dingen heb ik toch meegemaakt met mevrouw knuffelkikker... samen op vakantie toen ik klein was... mevrouw knuffelkikker die bij me was als mijn ouders weer eens weg waren... mevrouw knuffelkikker die ik in het gezicht van Lucia gooide... mooie tijd... mooie tijd..."HistoryBrooke woont in Nederland. Toen ze 16 was ging ze in Het Huis Anubis wonen, waar veel gebeurt is door de mysteries, de club (Melody, Ryan, Lucien en Chicary, later ook Maaike en Pim) en natuurlijk door haar nu ex-vriendje Jimmy. Brooke is een tijdje met Clémence in Amerika geweest en daar leerde ze Nathan kennen. Later in Nederland gingen ze samenwonen en heeft Nathan haar ten huwelijk gevraagd. Ze zijn getrouwd op 20 mei. Brooke is door gaan studeren en is nu co-assistent en heeft een dochter genaamd Lucy Skye Archibald. Het leven heeft veel te bieden en als het aan Brooke ligt, is het nog lang niet afgelopen. Maar het leven gaat wel verder met een andere persoon. Zij en Nathan zijn gescheiden en Brooke wil graag verder met Jimmy, maar wil Jimmy dit nog wel?.. "Oke, misschien heb ik iets te veel enthousiasme, maarja, dat is juist gezellig, toch?"FamilieVader: Hugo de Vries Moeder: Penelope Simons "Hm, een geestvriendje, best cool, al had ik liever een vampier of weerwolf gehad."AttributenKetting:ClickVerlovingsring:ClickTrouwring:Click"Bibbedi bobbedi bo"
|
|
|
Brooke
Nov 12, 2010 20:31:13 GMT 1
Post by Lucy Skye on Nov 12, 2010 20:31:13 GMT 1
Second-------------------------------------------------------------------------------- Brooke Zoë de Vries-------------------------------------------------------------------------------- 'Ik heb veel geleerd in het leven, en ik kan het samenvatten in drie woorden: Het gaat verder.'Leeftijd: 34 jaar. Geslacht: Vrouw. Geboortedatum: 5 juli 1992. Nationaliteit: Nederlands. Beroep: Dokter. Uiterlijk: Simpel. Kleding grijs of zwart. Karakter: Stil. Somber. Bang. Crush: Geen. Kan niet zonder: Jimmy, nog altijd. Houd van: Jimmy. Houd niet van: Moordenaars en verkrachters. Krachten: Vuursturen, genezen, telepateren en gedachten lezen. Goede eigenschappen: Je zal nooit last van d'r hebben. Slechte eigenschappen: Praat niet graag. Is bang. Favoriete liedje: Scouting For Girls - This Ain't A Love Song. Bijzonderheden: Zit in de kliniek van Lucas.
|
|
|
Brooke
Nov 12, 2010 20:31:28 GMT 1
Post by Lucy Skye on Nov 12, 2010 20:31:28 GMT 1
Third-------------------------------------------------------------------------------- Brooke Zoë de Vries-------------------------------------------------------------------------------- ’Moest ik lachen omdat.. Omdat.. Ik leefde?.. Ik had geluk gehad, daar had ik nog niet eens aan gedacht.. Ik leefde.. En daar moest ik blij mee zijn...'Leeftijd: 34 jaar. Geslacht: Vrouw. Geboortedatum: 5 juli 1992. Nationaliteit: Nederlands. Beroep: Werkt in de kliniek van Lucas. Uiterlijk: Sexy en vrouwelijk. Karakter: Vrolijk. Flirterig. Crush: Het liefst zo veel mogelijk tegelijk. Kan niet zonder: Iemand die van haar houdt. Een huis. Geld. Houd van: Gokken. Geld. Liefde. Jimmy? Houd niet van: Moordenaars en verkrachters. Wapens. Krachten: Vuursturen, genezen, telepateren en gedachten lezen. Goede eigenschappen: Haar uiterlijk. Slechte eigenschappen: Wil te veel. Favoriete liedje: Ke$ha ft. Taio Cruz – Dirty Picture.
|
|
|
Brooke
Nov 12, 2010 20:33:51 GMT 1
Post by Lucy Skye on Nov 12, 2010 20:33:51 GMT 1
Forth -------------------------------------------------------------------------------- Brooke Penelope Davis-------------------------------------------------------------------------------- "I'm a free bitch, baby." Riguardo a ella - about herNome - Name: Brooke Penelope Davis. Sesso - Gender: Donne - Female. Cittadinanza - Nationality: Italiano e americano - Italian and American. Data di nascita - Date of birth: 4 marzo 1992 - March 4, 1992. Ricorso - Appeal: Sconosciuto - Unknown. Più tardi - Look: Capelli castani, occhi castani, pelle scura - Brown hair, brown eyes, dark skin. Carattere - Personality: Sexy e furbata - Sexy and tricksy. Potenze - Powers: Un sacco - A lot. Interessi - InterestsAma - Loves: Soldi, botox, gioco d'azzardo, amore, vivente - Money, botox, gambling, love, living. Odia - Hates: Armi, uccisione, imbrogliare, romanzi male - Weapon, killing, cheat, bad romances. Qualità - QualitiesBuone qualità - Good qualities: Il suo aspetto - Her appearance. Male qualità - Bad qualities: Non è che lei sembra - Is not who she seems to be.
|
|
|
Brooke
Dec 5, 2010 22:12:15 GMT 1
Post by Starbucks on Dec 5, 2010 22:12:15 GMT 1
Sexy en sweet inderdaad - Luke
|
|
|
Brooke
Dec 24, 2010 23:21:32 GMT 1
Post by Lucy Skye on Dec 24, 2010 23:21:32 GMT 1
Fifth-------------------------------------------------------------------------------- Brooke Penelope Davis-------------------------------------------------------------------------------- ’'Wat wil je dan dat ik zeg? Dat ik Brooke ben? Dat ik Brooke Zoë de Vries ben?''Leeftijd: 34 jaar. Geslacht: Vrouw. Geboortedatum: Ergens in 1992. Nationaliteit: Nederlands. Beroep: Co-assistente. Uiterlijk: Niet van zichzelf. Karakter: Wisselend. Crush: Jimmy, toch? Kan niet zonder: Leven. Houd van: Mensen met een goed hart. Haar dochter Lucy. Houd niet van: Zichzelf. Krachten: Genezen, telepateren en gedachten lezen. Goede eigenschappen: Zorgzaamheid. Slechte eigenschappen: Zelfmoordpogingen. Favoriete liedje: Jason Derulo - What if.
|
|