JENNi.
Full RPG'er
|
Abel
Sept 18, 2010 14:11:39 GMT 1
Post by JENNi. on Sept 18, 2010 14:11:39 GMT 1
-------------------------------------------------------------------------------- Abel Symons-------------------------------------------------------------------------------- Bijnaam:Abeltje Leeftijd:19 Geboortedatum:14 februari 2007 Uiterlijk:- zie foto - Karakter:Grappig, sociaal, sportief, zelfverzekerd Crush:("Niemand. Of toch..?") Kan niet zonder:Zijn John Mayer cd! Houd van:Muziek, smoothies verkopen, zijn familie (number #1), vrienden, lachen, hardlopen, musicals, naar concerten gaan ("Vooral met vrienden of zo. Gezellig!") Houd niet van:Eigendunkerige mensen, arrogante mensen, vervelende klanten, weinig geld hebben ("Gelukkig heb ik daar weinig last van.") Goede eigenschappen:Ik ben best wel slim, ondanks dat ik al vroeg van school ging. Van de middelbare dan.. Het was niet zo slim, maar hé.. ik heb het zelf toch nog geschopt tot MBO niveau 4! En zie wat ik nu ben! Slechte eigenschappen:Ik kan dingen soms verkeerd opvatten en daardoor raak ik soms te snel geïrriteerd.. Ambities:In een musical mogen spelen.. over smoothies of zo? Nee, grapje, maar in een musical spelen lijkt me heel leuk! Bijbaan:Filiaalmanager (& werknemer) @ de Swirl/smoothiebar Stijl:Netjes & Casual Favoriete outfit:Een witte blouse, zwarte jeans en zwarte vans schoenen Favoriete liedje:John Mayer met.. ach, gewoon alles van John! Favoriete eten:Swirl ijsjes!
|
|
|
Abel
Oct 3, 2010 20:32:28 GMT 1
Post by Lucy Skye on Oct 3, 2010 20:32:28 GMT 1
Wat een leuke blauwe achtergrond! Dat zou een mooie set voor een fotoshoot zijn! Ohja, ja jij staat er ook wel leuk op hoor..
Lucy Skye♥.
|
|