Post by Lucy Skye on Aug 28, 2010 14:39:21 GMT 1
--------------------------------------------------------------------------------
Owen Ryan
--------------------------------------------------------------------------------
aka. Jimmy van den Berg - Ravic Kumar - Ibrahim Käyhla.
'Brooke... Ik weet niet of je me kunt horen... Maar... Nathan heeft me hier naar toe gebracht... Ik weet niet wat er gebeurt is... Maar ik weet alleen dat alles goed MOET komen... Ik mis je hier...'
Over Jimmy
Owen Ryan (Jimmy) is geboren op 19 april en is nu, in normale leeftijd, 35 jaar. Hij is tennisleraar geworden en is zelfs al kampioen. Jimmy kan telepateren, visioenen zien, grote kracht oproepen, heeft storm kracht en kan de 4 elementen besturen. Jimmy houd van Egypte, geschiedenis, tennissen en Edriënne, maar er zijn ook dingen waar hij niet van houdt, zoals Onaardige mensen, leugenaars en Nathan. Jimmy kan goed tennissen en flirten tegelijk, maar dat is ook wel logisch als hij zo knap is met zijn lichtbruine krullende haar.
'Als ik zou kunnen inzoomen zou ik het beter kunnen zien, maar ik ben geen fototoestel...'
History
Op 19 april werd Owen Ryan geboren, sindsdien is er van alles met hem gebeurt. Hij is vele malen geadopteerd door verschillende families. Jimmy kan het verleden niet loslaten. Hij heeft heel veel meegemaakt, te veel om op te schrijven. Jimmy wist wat er allemaal speelde in Anubis en zat bij een geheim genootschap. Jimmy is eigenlijk ook al veel ouder dan 35, eerst zou hij voor altijd zijn 19-jarige uiterlijk houden, omdat hij onsterfelijk was, maar dat is hij nu niet meer. De gewone tijden zijn aangebroken, waarin het normale leven begint. Jimmy is nadat hij uit Anubis is gegaan teruggegaan naar Venice, waar hij oorspronkelijk ook vandaan kwam. Erg lang bleef hij daar niet, hij is na een paar jaar weer in Antwerpen gaan wonen, waar hij tennisleraar werd. Daar kwam dit jaar hij zijn oude vriendin Brooke weer tegen, die hem had verlaten voor Nathan en toen in New York was gaan wonen. Maar helaas voor Jimmy, zijn liefde wordt niet beantwoord... Of toch ineens wel?...
'Je hebt geen idee hoe graag ik het wil, maar het kan niet. Ik zal uit jou, uit jullie leven verdwijnen. Vanaf nu ben ik Owen Ryan.'
Familie
Als Owen Ryan
Ouders: April Ryan en George Ryan
Broer: Danny Ryan
Als Ravic Kumar [ge-adopteerd]
1e Pleegouders: Elyza Kumaer en Ali Kumar
2e Pleegouders: Atonia Kumar en Sethimius Kumar
Zussen: Asenath Kumar (Clémence), Chione Kumar (Chicary)
Als Ibrahim Käyhla [ge-adopteerd]
Ouders: Meghna Käyhla en Ismaël Käyhla
Als Jimmy van den Berg [ge-adopteerd]
1e Pleegouders: Willard van den Berg Emerick en Emma van den Berg Reehorst
Zus: Lucia van den Berg Reehorst
2e Pleegouders: Julia van den Berg Emerick en Tjerk van den Berg
Oom/tante: Jakob van den Berg en Rosa van den Berg
Neefje: Matthijs van den Berg
'Kom je snel terug?'