JENNi.
Full RPG'er
|
Post by JENNi. on Aug 15, 2010 18:35:40 GMT 1
-------------------------------------------------------------------------------- Duncan van Vliet-------------------------------------------------------------------------------- ("Mijn fiets is jou taxi." - Duncan)Hey dudes! Mijn naam is Duncan van Vliet en vijftien jaar geleden ben ik op deze wereld terechtgekomen. Om precies te zijn op 22 maart 2011. Goed onthouden, hè ("It's my celebration!" - Madonna). Ik heb bruin haar, felblauwe ogen en ben 1.72m. Mijn vrienden noemen mij vaak Dunc, Duncie Punkie of gewoon Duncan. Als ik mijn karakter zou moeten beschrijven, ben ik een sociaal en zelfverzekerd persoon. Ook ben ik zeer ambitieus. Ik wil later heel graag een gitarist worden, in een bandje of zo. Verder heb ik natuurlijk ook goede en slechte eigenschappen. Mijn goede eigenschap is dat ik - ondanks dat ik best popi ben - niet arrogant ga lopen doen en naast me schoenen loop. Ook ben ik vaak wel vriendelijk tegen iedereen. Mijn slechte eigenschap is dat ik snel verliefd kan worden..
("Haar stem moet ik gewoon elke seconde horen..." - Duncan)
Op dit moment is mijn liefdesleven goed. Ik heb al een paar dagen verkering met de allerliefste Francis (Versteegh) ("Ik houd van jou." - Duncan). Mijn vriendenkring is ook nog goed. Ik kan 't nog steeds goed vinden met, natuurlijk, Francis, maar ook met Allison, Jon(athan) en Tiffany.Houd van:Zijn gitaar; uitgaan met vrienden; jammen; muziek luisteren; zingen; swirl ijs; sneakers.Houd niet van:Leugenaars; een kapotte gitaarsnaar; een lege ipod; kanoën; haargel; buttons.Bijbaan:Caissière (bij de Mac Donalds).Stijl:Casual & Kleurrijk.Favoriete liedje:Tom Dice - Me & My guitar. Bruno Mars - Just the way you are.Favoriete eten: Bami.HistoryDuncan van Vliet is een 15-jarige jongen, die erg ambitieus is. Al op jonge leeftijd heeft hij gitaar leren spelen. Hij is erg close opgegroeid, in een dorpje in Friesland. Daardoor is hij een sociale jongen, omdat hij altijd met iedereen praatte. Alleen op de basisschool werd hij een beetje gepest, doordat zijn haar soms een beetje lang was. Dan maakte ze 'm uit voor meisje. Maar Duncan boeide het niet. Hij dacht gewoon steeds; "Ach, na acht jaar ben ik er vanaf en ga ik naar de middelbare! Veel leuker!" En ja, hoor. De middelbare school werd veel leuker.
Op een dag kreeg hij post van een Antwerpse studentenvereniging. Hij zag foto's van de buurt en de tuin. Het was allemaal heel mooi! En vooral; aantrekkelijk. Hij wilde er wonen! Zijn ouders vonden het eerst wel jammer, maar waren uiteindelijk toch overtuigd. Dus ging Duncan verhuizen naar Antwerpen. Een veel grotere stad, dan zijn huidige dorpje in Friesland. In dat huis ontmoet hij een meisje, Allison, die net als hij heel erg van gitaar spelen houdt. Ze beginnen samen wat te jammen en dat gebeurt steeds vaker. Ook zitten ze op dezelfde middelbare school, dus behalve "jam maatjes" werden ze ook beste vrienden. Uiteindelijk kregen ze verkering, doordat Allison het vroeg; "Je bent meer dan een vriend voor mij. Meer dan een jam maatje. Wil je verkering?"
Door de verkering met Allison, werd Duncan ook populairder op school. Hij groeide zelfs uit tot een van de populairste!
Nu is het uit tussen hem en Allison. Dit kwam doordat Duncan verliefd werd op Francis, een meisje uit het Huis Anubis. Hij zag haar en werd op slag verliefd.. Het werd een heel gedoe tussen hem, Francis en Allison, maar uiteindelijk werden ze alle drie vrienden. En bij Francis en Duncan werd het dus meer dan vrienden..
|
|
JENNi.
Full RPG'er
|
Post by JENNi. on Aug 15, 2010 18:35:55 GMT 1
-------------------------------------------------------------------------------- Allison Woods-------------------------------------------------------------------------------- Hey girls (en dudes natuurlijk)! Mijn naam is Allison Woods en ik ben 15 jaartjes jong. Op 18 januari 2011 werd ik geboren in een ziekenhuis in Californië (USA). Ik heb lichtbruin golvend haar, grijs/blauwe ogen, en ben 1.70m lang. Modellenlengte, haha. Misschien wil ik dat ook wel worden. Ja, model worden is een ambitie van me.
Mijn vriendinnen noemen mij meestal Al, Lis of gewoon Allison. Als ik aan mijn vriendinnen vraag 'wat voor persoon ik ben', antwoorden ze meestal dat ik een zelfverzekerd en sociaal meisje ben en ook erg vriendelijk. Verder heb ik natuurlijk ook nog wat goede- en slechte eigenschappen. Mijn goede eigenschappen is dat ik altijd vriendelijk ben tegen iedereen. Ik vind dat iedereen gelijk is. Niemand is beter dan de ander! Maar ik heb ook wel wat slechte eigenschappen... Of eigenlijk, zo slecht is die ook weer niet. Soms als ik gitaar speel, dan kunnen mijn gedachten zover afwijken... dat ik naar niemand meer luister.
Mijn liefdesleven is... op dit moment, eigenlijk toch wel goed. Ookal ben ik single. Het is 'goed' uitgegaan. Ik ben gewoon nog BF met Duncan (van Vliet). Zelfs met zijn huidige vriendinnetje, Francis (Versteegh) ("Our friendship is like a diamond, girl"). Verder heb ik ook nog wat vrienden. Jonathan, Tiffany, Rose... Houd van:Haar vriendinnen, hoedjes, feestjes, gitaar spelen.Houd niet van:Arrogantie, players, leugenaars, haters, een "bad hairday".Stijl:Fashionable.Favoriete liedje:Travis McCoy - Billionaire.Favoriete eten: Brownies!-------------------------------------------------------------------------------- Rose Smith-------------------------------------------------------------------------------- Hi sweeties <3 Mijn naam is Rose Smith en ik ben 16 jaar. YAY! Sweet sixteen! <3 Helaas heb ik nog geen scooter, maar ik ben wel al bezig met m'n scooterrijbewijs! Ik wil super graag zo'n mooie, witte of roze Vespa. I like! But anyway.. ik heb blond haar, blauwe ogen en ben 1.76m. Ja, ik wil ook model worden! Daar heb ik ook wel het lichaam voor, toch? ("Zeg ja!!! Anders.. *evils*..")
Ik ben van mezelf best aardig, al zeg ik het zelf, maar sommige mensen vinden mij ook arrogant. Ik snap echt niet hoe dat kan! Ik ben toch niet arrogant? TOCH? Ze zeggen ook dat ik ijdel ben. Maar dat moet wel, hè, als ik model wil worden.. Oh, en ik ben trouwens ook SUPER POPULAIR. Oh la la. Echt te gek. Alle jongens lopen dan zo achter je aan, super toch? Oké, soms misschien niet, door de nerds die er tussen lopen, maar meestal wel..
Nu wat over m'n lovelife en friends. Nou, friends heb ik genoeg. M'n BF's zijn Lucy en Allison en ze zijn echt super! Hoewel Allison de laatste tijd wel vaak met die Francis omgaat. Grr.. stom mens. Ze pakt Allison van me af! En ook nog eens Duncan, grr.. Maar ja, Duncan vind ik niet zo erg. Hij was toch een sukkel! ("Loserrrr..") Mijn lovelife is nog niet compleet. Ik heb nog helemaal niemand gevonden! Echt raar.. I mean; wie houdt er nou niet van mij? Iedereen houdt van mij! Toch..? Zeg alsjeblieft ja! Anders word ik.. nee, laat maar. Ik word nooit onzeker. NOOIT.Houd van:Er goed uit zijn, shoppen, kleding, feestjes, jongens, bellen, dansen, glossy's lezen ("Boeken zijn boring.") Houd niet van:Haters, players, dronkelappen ("I mean; diegene die zo heel erg dronken zijn, weetjewel? En helemaal gek worden.") Goede eigenschappen:("ALLES!") Slechte eigenschappen:("Die heb ik niet, duhhh!") Ambities:Model worden ("En wauw, ik ben het al geworden! YES! Wie had dat nou gedacht? Iedereen, toch? Ja, zie je!") Stijl:Fashionable Favoriete liedje:Miley Cyrus - Party in the U.S.A. Favoriete eten: Pizza peperonni
|
|
|
Post by Starbucks on Aug 20, 2010 18:50:22 GMT 1
Hyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah - Jonathan
|
|
|
Post by chicary on Aug 23, 2010 16:28:29 GMT 1
Hey misschien een keer zin om met mij een keer samen gitaar te spelen? - ;D Carlos
|
|
|
Post by InMyElement♥. on Aug 24, 2010 21:16:20 GMT 1
ally's kinda hot xD voorplaats inpikster had ik minder gedaan xD.
|
|