JENNi.
Full RPG'er
|
Post by JENNi. on Aug 13, 2010 17:43:32 GMT 1
Ja, ze wonen boven een café + terras! Midden in de stad van Antwerpen Hoi hoi! Welkom in het appartement van Lucien & Melody Versteegh! Ik zet hun huis erop, omdat Francis soms nog zal langsgaan bij haar ouders. Haar moeder is namelijk als een dagboek voor haar, waaraan ze vaak veel verteld. Nou ja, problemen dan... natuurlijk niet haar verliefdheden ^^Woonkamer - zithoekjeGezellig, hè? Daar achteraan staan foto's van de huwelijksreis en nog een familiefoto.WoonkamerMooie tv, hè? Die hebben Melody & Lucien samen gekocht. De kast staat voornamelijk vol met boeken van Lucien, maar ook dvd's en nog wat andere stuff...Francis' oude slaapkamertjeM'n bed, een stukje van me kledingcommode, en de tv etc. Isn't it cute? - FrancisEen beter zicht op de kledingcommode en tv etc.Zithoekje in m'n kamer, gezellig hè?Jullie denken nu vast; het lijkt allemaal zo groot. Nou, ze wonen ook helemaal bovenaan! In het penthouse!!! Door Melody's beroep als zangeres, konden ze dat betalen. Nee, Melody betaalde heus niet alleen, Lucien betaalde gewoon braaf mee! O ja, tot haar 14e (en nog een paar maanden als 15-jarige) heeft Francis hier ook gewoond, in de kleinste slaapkamer. Haar moeder had beloofd dat ze op haar 15e naar het Huis Anubis mocht gaan, om daar te wonen, aangezien ze dat zo graag wilde.
|
|
|
Post by chicary on Aug 26, 2010 18:07:17 GMT 1
OMG!! ZO'n coole kamer!! ik zou daar nooit meer weggaan! xD - ;D Carlos
|
|
JENNi.
Full RPG'er
|
Post by JENNi. on Aug 27, 2010 15:02:09 GMT 1
Maar hier in Anubis is het net zo leuk ;D »» Francis