|
Post by steffke on Aug 12, 2010 9:49:07 GMT 1
Het is hier een soort van Dagboekje voor jullie , hier kan je alle toffe momenten in een klein verslag opslaan. Voorbeeld : Je bent naar de Efteling (Yeah!) geweest & je wilt dat graag in een verslagje aan ons vertellen wat je gedaan hebt etc. Dat kan dus hier ^^
|
|
|
Post by steffke on Aug 18, 2010 6:38:49 GMT 1
Hallo beste mede RPG-ers ;D Ik heb nu eens zelf iets meegemaakt & het is nog niet gedaan! Ik doe deze week mee aan een Dansweek ;D & Het is zeer leuk ! Alleen wordt je er een beetje heel heel heel moe van (& heb ik nu spierpijn) Hopelijk is het snel over! Ciao Amigos
|
|
|
Post by Lucy Skye on Aug 18, 2010 14:08:18 GMT 1
Lief Dagboek, Hah, nee ik heb nog niks bijzonders gedaan vandaag xD Alleen maar RPG'en <3 Xx
|
|
|
Post by InMyElement♥. on Aug 21, 2010 18:24:14 GMT 1
Lief Dagboek (afgezaagd?), Ik ben vandaag terug gekomen uit Italiƫ, Vakantie heeft me erg goed gedaan . Nog 2 weken vakantie waarvan ik 7 dagen moet werken .
|
|
|
Post by Lucy Skye on Aug 21, 2010 18:44:45 GMT 1
Dear Diary (hm klinkt al wat beter toch?)
Morgen is de laatste vakantiedag. En maandag weer naar school. Wat ben ik toch jaloers op die RPG'ers die nog vrij hebben xD
Xx
|
|
|
Post by benooiit on Aug 22, 2010 19:31:18 GMT 1
Dagboekje,
Ik verveel me.
|
|
|
Post by Lucy Skye on Aug 23, 2010 10:02:15 GMT 1
Dear Diary,
Heb m'n rooster -.- Moet vandaag naar school -.- Ik ga me dus helaas nog meer vervelen dan benoit -.-
Xx
|
|
|
Post by chicary on Oct 9, 2010 13:21:23 GMT 1
LIEF schrijfblokje^^, heb vandaag gewerkt, was druk maar we liepen voor het eerst eens goed op schema en dat was een super fijn gevoel! en gister naar Walibi geweest, omg! Ik zat voor het eerst EN VOOR HET LAATST van mijn leven in een ACHTBAAN!!!! Ja de houten achtbaan.. robinhood ofzo.. maar ik werd er niet echt goed van -.- ik kreeg geen lucht meer, en dat is niet echt normaal, toch? Dus... ja.. en ik vond het ook helemaal niet leuk.. dat ding sleurde je zo alle kanten op! nouja, daarna ben ik dus nog naar een disco geweest, maar ik was zo moe van Walibi.. dat ik soms niet meer voelde of ik nou wel of niet danste, of dat ik gewoon stilstond XD ik voelde niks meer, dus ben ik maar eerder weggegaanXD want ja! Ik moest de volgende ochtend wel weer werken! Verder heb ik HEEEEEEL VEEEEL huiswerk.. waar ik dus echt geen zin in heb -- " Maarja.. het moet af... OJA! Wat nog wel leuk is, is dat ik auditie ga doen bij kerstmusical en minder leuk dat ik zo weinig kans maak -.- maja.. dat was het wel zo'n beetje... >> Chi <<
|
|
|
Post by Lucy Skye on Oct 30, 2010 14:26:29 GMT 1
Morgen halloween!! Boohhh xD En dat heb ik een verrassing voor jullie!
Xx!
|
|
|
Post by chicary on Nov 7, 2010 15:47:57 GMT 1
LiEf DaGboEkJe, De VeRRasSing VaN E wAs hEeL LiEf (a)! ;D DaT wAs HeT LiEf DaGboEkJe! Xx
|
|
|
Post by chicary on Nov 21, 2010 18:17:28 GMT 1
LiEf DaGboEkJe, PO DAG WISKUNDE! Daar wil ik je wat meer over vertellen. PO staat voor Praktische Opdracht en telt mee met je eindexamen -.-. Maar het ergste is, de hele dag wiskunde, kan leuk zijn toch? Tenminste, dat dacht ik nog in de ochtend. MAARR hele dag wiskunde over zig en zag.. dat is een hoofdpijn dag -.- echt zo raar.. zig.. zag.. zig.. zag.. en dan antiperiodiek dit, antiperiodiek dat.. het was dus nogal vaag en raar allemaal.. en dan moesten we het die dag voor 4 uur nog inleveren ook! We hadden best veel niet af van de PO en onze eindopdracht, had ik de naam Lavalamp gegeven -.- hoewel mijn groepje het er niet mee eens was (6) XD Maarja, we hadden niks beters XD Dat was het.. nee, wacht, nog een belangrijke les dagboekje, als jij ooit een wiskunde PO-dag hebt, meld je ziek, sluit alle deuren en ramen en zet de tv aan en kijk alle Harry Potter delen! XD Daaaaag LiEf DaGboEkJe
|
|