|
Robin
Oct 14, 2010 23:13:38 GMT 1
Post by Robin A. on Oct 14, 2010 23:13:38 GMT 1
under construction
|
|
|
Robin
Oct 15, 2010 11:47:34 GMT 1
Post by Robin A. on Oct 15, 2010 11:47:34 GMT 1
One. I felt like a dancing ballerina. In tweeduizendtien, zestien jaar geleden, kwam ik hier op de aarde terecht. Geheel pijnloos, volgens mij. Ik groeide op met mijn tweelingbroer, halfzus en mijn ouders met mijn mooie blond, krullende haar en mijn topaasblauwe ogen. Als kleine peuter vond ik het altijd al leuk om mezelf te verkleden als een prinses of een ballerina. Daarom lag vaak de hele woonkamer vol met verkleedkleren. Als drie jaar oude kleuter ga ik mijn moeder achterna als balletdanseresje. Elke woensdag ga ik naar ballet en doe met plezier de parallel en doe de gewilde posities.
Two. There is always a first time for everything. Op achtjarige leeftijd vertrekt ons gezin naar New York toe. Ik word ingeschreven op de Elementary School van het Spence samen met Lucy. We wonen erg dichtbij Lucy en haar ouders en gaan daarom elke dag samen naar school en halen al snel de erelijst. Wie wil er nou niet twee lieve, goedgemanierde, huiswerkmakende meisjes in hun klassen? Met kerst komen beiden families bij elkaar voor het jaarlijkse kerstmaal dat mijn ouders en de moeder van Lucy maakten. De vader van Lucy kwam altijd te laat.. maar op een of andere manier kwam hij de jaren daarop steeds vroeger en hielp zelfs mee met de voorbereidingen. Ook mijn balletcarrière gaat gewoon door hier in de Big Apple. Ik word aangenomen op een van de meest prestigieuze balletacademies ter wereld. Ik train hard en kom dan ook aan de top van mijn klassement terecht. Ik win de trotsheid van mijn ouders als ik op de nationale finales eerste word met mijn groep.
Four. Homecoming queen Als vijftienjarige puber ga ik naar de Highschool. Lucy en ik worden meteen een van de populairste meisjes op school. Samen met de knappe jongens van het Browning vierden we elk jaar Homecoming, omdat het Spence een privéschool is voor meisjes. Voor de eerste keer in de geschiedenis van het Spence werden er twee homecoming kings en queens gekozen omdat de uitslag van de queens gelijkspel was geworden. Wie kan er dan ook kiezen tussen de twee beste vriendinnen en mooiste meisjes op school? Lucy en ik gaan de boeken in op het Spence. Later dat jaar heb ik een belangrijke uitvoering met mijn balletgroep. Als ik tijdens de generale repetities aan het oefenen ben op een dubbele pirouette gaat het helemaal mis. Ik val van het podium en breek twee ribben en een been. Ik heb nooit meer gedanst als balletdanseres.
Five. I love that beautiful laugh of yours. In de vakantie na mijn zestiende verjaardag, en die van mijn tweelingbroer, besloten onze ouders terug te verhuizen naar Antwerpen. Voor mij en mijn broer is het moeilijk te beseffen dat we afscheid moesten nemen van de vrienden die we in New York hebben gemaakt maar toch zou het moeten. Dus namen we afscheid en verhuisden naar Antwerpen toe. Een paar weken later komt Lucy ook in Antwerpen wonen. We feesten erop los en dan word er bij mij een hersentumor geconstateerd. Even zakt de wereld van mij en mijn familie in. Totdat Samuel op komt dagen en me steunt in alles wat ik doe.
|
|
|
Robin
Oct 15, 2010 12:04:09 GMT 1
Post by Robin A. on Oct 15, 2010 12:04:09 GMT 1
The Basics Full Name: Rosalinda Aria Nickname: Robin, Ro Birthday: 16 Mei 2010 Birthplace: Antwerp, Belgium Current Residence: Antwerp, Belgium Height: 5’7” (1.70) Hair Color: Lichtblond Eye Color: Blauw Parents: Clémence Rosalie en Nick Julio Siblings: Masen Nathaniel, Camiel Jaimy & Serena Faith Relationship: Samuel Hastings Best Friends: Lucy Skye Archibald en Jared Black
Firsts Book Read: Rupsjenooitgenoeg Theme Park Visited: Orlando Disney Major Purchase: Mijn eerste baby born… Trip Out of the Country: Egypte en New York Sleepover: Bij Lucy Mark: 9+
Up Close & Personal Self-Description as A Child: Eerlijk, Sterke wil, atletisch. And now: Trouw, Dromerig, Charme, Most Influential People: *kucht* Best Advice Ever Gotten: Wees jezelf dan ben je al gek genoeg? What Turns Her Off About A Boy: Puisten, Hangende houding
Her Favorites Favorite Sports: Lacrosse Favorite TV Show: Gossip Girl Favorite Movie: Valentines Day Favorite Song: The Way I Loved You – Taylor Swift Favorite Food: Cheesecake Favorite Drink: Cappuccino Favorite After-School Snack: Appel Favorite Ice Cream: Aardbeien Favorite Candy: Geen Favorite Piece of Clothing: Zonne jurkjes Favorite Holiday: Kerst Favorite Sports Teams: New York Yankees Favorite Color: Wit Favorite Number: Dertien Favorite Time of Day: 12 uur
Her Room
|
|
|
Robin
Oct 24, 2010 20:24:29 GMT 1
Post by chicary on Oct 24, 2010 20:24:29 GMT 1
Wat een mooie kiekjes maar weer van jou in het park^-^. En hetzelfde als bij Lucy, grappig hoedje - ;D Carlos
|
|
|
Robin
Oct 29, 2010 20:35:58 GMT 1
Post by Robin A. on Oct 29, 2010 20:35:58 GMT 1
Thnx Carlos! ! @ Carlos - Robin
|
|