Post by JENNi. on Aug 6, 2010 15:30:17 GMT 1
--------------------------------------------------------------------------------
Melody Rosalina Versteegh
--------------------------------------------------------------------------------
("Melody Rosalina Montèz, neem jij... Lucien Versteegh tot je wettige echtgenoot,
en beloof jij trouw te blijven in goede en in slechte tijden?
Wat is hierop jou antwoord?" - Ambtenaar)
Hey! Mijn naam is Melody Rosalina Versteegh, maar voorgaand heette ik Melody Rosalina Montèz. Ik ben namelijk getrouwd met de liefste en leukste Lucien Versteegh! <3
Al op de eerste schooldag, sinds ik in Anubis woonde, ken ik 'm. It was love at first sight, for sure. Ook de ambtenaar op ons huwelijk vond ons een leuk stel ("Ze leken altijd al een kwestie van 'ware liefde', maar dat zijn ze ook." - Ambtenaar).
Maar goed, eerst even wat over mezelf. Ik ben op dit moment 34 jaar en kwam op de wereld terecht op 20 februari 1992 te Parijs. Ja, ik ben geboren in Frankrijk. Niet zomaar. Nee. Ik ben de prinses van Frankrijk. Dochter van koningin Liliana en Koning Pierre Montèz. Mijn officiële nationaliteit is ook Frans.
Mijn hobby's zijn; zingen, shoppen, lezen, picknicken met Lucien, stijldansen ("Can I have this dance?" - Lucien), gezellig samen met de familie zijn en kletsen met Francis ("Zolang je maar niet gaat vragen op wie ik verliefd ben!" - Francis).
Ik ben het meest gelukkige meisje op aarde. Dat ik op vroege leeftijd, vijftien jaar geleden, al van mijn hobby mijn beroep mocht maken. In het dagelijks leven ben ik namelijk zangeres en ja, ik heb ook al in de top 40 gestaan! Zelfs in die van Frankrijk!!! That was so awesome.
("Ik richt me liever op de toekomst." - Melody)
Bezittingen
Verlovingsring, gekregen van Lucien♥
(CLICK)
Ring, gewonnen door Lucien♥
(CLICK)
("Hij opent z'n hand, waar een paars ringetje in ligt. "Sorry, het is er eentje uit de graaiautomaat, maar ik wilde gewoon persé een ring hebben." Ik lach. "Ik vind 'm wel schattig..." Stamel ik. Lucien pakt me rechterhand en probeert de ring om me ringvinger te schuiven. "Oei, kindermaat zo te zien," zegt hij lachend, zodra we merken dat hij niet helemaal past. "Anders dan doe ik 'm wel om een ketting!" Zeg ik snel. "Dat staat ook leuk." - Melody & Lucien)
Trouwring; die met de grootste steen is van mij.
(CLICK)
Ik houd van je.♥
("Eerst pakt Lucien mijn ring, die met een iets groter steentje, en schuift 'm dan voorzichtig om m'n ringvinger." - Melody & Lucien)
Dagboek, mijn dierbaarste bezit (na m'n trouwring!)
(CLICK)
("We were both young, when I first saw you.
I close my eyes, and the flashback starts.
I'm standing there.. on a balcony in summer air.
See the lights, see the party, the ball gowns.
I see you, make your way, through the crowd.
You say 'hello'.. little did I know..
That you were my Romeo." - Taylor Swift)