Post by JENNi. on Jul 6, 2010 16:05:44 GMT 1
--------------------------------------------------------------------------------
Franciska Rose Versteegh
...maar noem me Francis!
--------------------------------------------------------------------------------
"Oh, I'm just a girl... who try to find, a place in this world" - TS.
Heyyy! Mijn naam is Francis Rose Versteegh. Eigenlijk heet ik Franciska, maar omg, dat is toch geen naam?! Ik vind 't in ieder geval een oerlelijke naam ("Sorry, mams."). Ik werd geboren op 7 maart 2011 en ben nu dus... tel zelf maar!
("De jongen waarbij ik dacht oud te worden gaat weg.")
Mijn beste vriendin heet Allison Woods en mijn vriendje Duncan van Vliet ("Je bent mijn prins op de witte scooter, omdat de prins op het witte paard zó cliché is!"). Verder ga ik ook weleens om met Rose, Abel, Carlos, Lauren, Tyler en Jenny.
Als ik aan mijn Lis (Allison) vraag wat voor persoon ik ben, antwoord ze als eerst dat ik enorm eigenwijs ben. Bedankt, Lis... Of is dat ook zo? Misschien wel. Verder zegt ze dat ik zelfverzekerd en spontaan ben. Als ze mij ziet, wordt ze vanzelf vrolijk. Van mezelf weet ik trouwens, dat ik ook enorm ijdel kan zijn. En néé, dat is niet goed, weet ik... maar wat kan ik eraan doen?
Mijn ambitie is om later een schrijfster te worden van me eigen boek. Ja ja... dat verwachtte je niet, hè. Maar zeg het alsjeblieft niet teveel door. Straks vinden mensen me saai, omdat ze denken dat ik dan ook van lezen houd. Oké, dat is ook wel zo, maar dat hoeft niet iedereen te weten!
Houd van:
Duncan, haar vriendinnen, shoppen, kleding, kletsen, lachen, feestjes, zwemmen.
Houd niet van:
Haters, meelopers, players, musea, saaiheid.
Bijbaan:
Medewerker @ de Swirl/smoothiebar.
Stijl:
Alles wat in de mode is, gecombineerd met iets casual.
Favoriete outfit:
M'n geruite blouse, jeans en rode converse.
Favoriete winkel:
H&M.
Favoriete liedje:
Lady GaGa - Just dance
Taylor Swift - A place in this world
John Mayer & Taylor Swift - Half of my heart.
Favoriete eten:
Chocolade muffins! Hmmm...
Kamer:
Deelt ze met Alex, Lauren & Daisy.
Garderobe
Jurk (H&M)
Riem (H&M)
Nachtjapon
Feestoutfit (1)
Outfit (1)
Outfit (2)
Outfit (3)
Outfit (4)
Outfit (5)
Bezittingen
Blackberry
Fiets
Familie
Ouders
Melody (mams) & Lucien (paps) Versteegh.
Oma & Opa
Liliana (oma) & Pierre (opa) Montèz.
Oma & Opa
History
"Eigenlijk heb ik nog niet veel meegemaakt, maar ik zal proberen een korte history te schrijven", aldus Francis(ka).
Mijn naam is Francis(ka) Rose. Ik ben de 14-jarige dochter van Melody en Lucien Versteegh,
oud bewoners van het Huis Anubis.
Op 7 maart 2011 kwam ik op de wereld terecht, in het ziekenhuis van Antwerpen. Het was een moeilijke geboorte, dus moest ik via een keizersnee eruit. Ik denk dat ik het zo lekker warm vond in haar buik, haha. Oké, misschien is het niet grappig, maar alles is goedgekomen, toch?
Ik hoorde van mijn ouders altijd verhalen over hun tijd op het internaat, het Huis Anubis. Daardoor wilde ik van jongs af aan, later ook daar gaan wonen. En nu, op mijn 14-jarige leeftijd, mag dat! I'm soooo happy! Mijn moeder vertelde dat je er snel vriendinnen kan maken. En of course hoop ik net als mijn moeder een leuke boy tegen te komen, in het Huis Anubis.
Mijn karakter is niet bepaald leuk, want ik lijk arrogant. Maar hé, dat ben ik dus totaal NIET! Ik ben gewoon nogal zelfverzekerd van mezelf, maar dat is toch juist goed?
Ach, wat je ook over me zal denken; boeit me niets. Ik weet heus wel zelf hoe ik ben en als je me niet kent, moet je gewoon je mond over me houden.
Bye! Hugs with love! XOXO