|
Post by Lucy Skye on Nov 6, 2010 22:27:49 GMT 1
Je kan morgen uitslapen, maar je zet per ongeluk de wekker en wordt om half 6 wakker (A)
Ik wens dat er morgen iets leuks op tv is? xD
|
|
|
Post by chicary on Nov 7, 2010 15:31:59 GMT 1
Je kan morgen uitslapen, maar je zet per ongeluk de wekker en wordt om half 6 wakker (A) Ik wens dat er morgen iets leuks op tv is? xD Dus je had de wekker wel gezet? *evils* alleen niet kwart voor zes maar 7 uur? xD Allemaal om mijn wens te verpesten xD Whahaaha
|
|
|
Post by chicary on Nov 7, 2010 15:32:43 GMT 1
Er is alleen telekids op tv met het grote SPLASH LIED! YAY! Ik wens, dat ik niet naar de kaakchirurg moet
|
|
|
Post by Lucy Skye on Nov 7, 2010 16:54:04 GMT 1
Je moet niet naar de kaakchirurg, de tandarts doet 't wel! (succes trouwens ) Ik wens dat Chi niet naar de kaakchirurg moet xD
|
|
|
Post by chicary on Nov 7, 2010 17:27:39 GMT 1
ze moet wel, maar ze krijgt er een hele grote lolly^^ XD Ik wens... geen huiswerk! En ook geen toetsen! En ook geen opdrachten, of wat dan ook wat met school te maken heeft en wat op opdrachten maken houd..
|
|
|
Post by Lucy Skye on Nov 7, 2010 17:33:35 GMT 1
Je krijgt helemaal niks, maar je wordt ziek en kan niet van je vrije tijd genieten =(
Ik wens dat huiswerk af is -.-
|
|
|
Post by chicary on Nov 7, 2010 17:55:34 GMT 1
je huiswerk is af, maar dan zie je opeens, dat je nog extra huiswerk hebt gekregen! En dat is veel meer dan gewoon huiswerk.. Ik wens.. dat.. ik die cakejes uit E's avatar heb!
|
|
|
Post by Lucy Skye on Nov 7, 2010 18:15:56 GMT 1
Je hebt ze maar ze zijn van plastic (A)
Ik wens dat ik die cakejes uit m'n avatar heb maar dan echte xD
|
|
|
Post by chicary on Nov 8, 2010 16:18:45 GMT 1
je hebt ze, maar ze blijken echt heel vies te zijn, en er zit marsepein in XD
Ik wens.. uhm... dat ik alle spaarpoppetjes van de AH van Toy Story 3 heb! XD (ongelooflijk domme wens)
|
|
|
Post by Lucy Skye on Nov 8, 2010 17:58:32 GMT 1
Ja iew ik had vandaag chocolade en daar zat marsepein in -.- --- Je hebt ze allemaal! Maar ze beginnen te leven en lopen weg =(
Ik wens dat ik een Zac Efron look-a-like heb! =)
|
|
|
Post by chicary on Nov 8, 2010 20:13:07 GMT 1
Je hebt er een gevonden, maar plots bedenkt hij zich opeens en wilt hij niet meer zulk mooi haar hebben, maar wilt hij een kaal hoofd :S
Ik wens.. dat wij disney tv op tv hebben! Omdat Ziggo dat nu ook heeft en niet alleen upc *evils*
|
|
|
Post by Lucy Skye on Nov 8, 2010 20:24:29 GMT 1
Dan maar een kale Zac, ik koop wel een pruik voor 'm (A) --- We hebben Disney tv op tv, een of andere vage zender met dag en nacht dezelfde film van Dombo, maar helaas, we hebben geen Disney Channel =(
Ik wens dat ik weer GTST ga kijken! uitgekomen! =)
|
|
|
Post by chicary on Nov 9, 2010 14:45:50 GMT 1
je gaat het kijken, maar je stootte daarnet je hoofd en nu ben je weer vergeten dat je het hebt gekeken...
Ik wens slingers!!!! ;D
|
|
|
Post by Lucy Skye on Nov 9, 2010 16:05:39 GMT 1
Je krijgt slingers, hele mooie slingers! ECHTE SUPER TEAM EDWARD SLINGERS!!!! <3
Ik wens dat Chi morgen niet naar de kaakchirurg hoeft =(
|
|
|
Post by chicary on Nov 9, 2010 17:20:53 GMT 1
ik wens dat ik E's wens niet hoef te onwensen... en zo heb ik je wens verpest en zelf een wens gedaan? (kan dat? :3? ) XD
|
|