|
Post by chicary on Oct 24, 2010 20:18:35 GMT 1
het is.. vroeg in de avond^^, maar niet vroeg in de ochtend zoals jij gewild had (A)
Ik wens dat er geen toetsweken bestonden en ook geen overhoringweken^^
|
|
|
Post by Lucy Skye on Oct 26, 2010 14:42:26 GMT 1
Ze bestaan niet, geen toetsweken, geen overhoringsweken, maar nu zijn er supergeweldige op-school-zit-weken! Je zit dag en nacht op school en leert en werkt en maakt toetsen, yay! xD
Ik wens dat ik nu in slaap val xD
|
|
JENNi.
Full RPG'er
|
Post by JENNi. on Oct 30, 2010 15:48:43 GMT 1
Je bent klaar wakker en dat blijf je nog wel tot heel laat Ik wens dat er nu een aardbeienmilkshake en hamburger-van-de-mc-donalds naast me staat/ligt, want ik heb trek!
|
|
|
Post by Lucy Skye on Oct 30, 2010 15:50:30 GMT 1
Helaas, het is een spruitjesshake en een sperziebonenburger van je oma! Eetsmakelijk!
Ik wens dat ik Jenn's milkshake (maar dan wil ik banaan) en hamburger van de Mc Donald's heb xD
|
|
|
Post by chicary on Nov 5, 2010 17:50:05 GMT 1
Die krijg je, over je kleren heen gegooid! Asjeblieft en graag gedaan! ^^ Ik wens dat het voor altijd weekend is, dus maandag, dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag zijn nu ook weekend
|
|
|
Post by Lucy Skye on Nov 5, 2010 18:29:00 GMT 1
Het is voor altijd weekend, en daarom is er weekendschool! Nu mag je maandag, dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag naar school!
Ik wens dat de Jonas Brothers in het voorprogramma van Taylor Swift staan (A)
|
|
|
Post by chicary on Nov 6, 2010 15:24:16 GMT 1
Ze staan en staan.. en staan.. hmm... jammer dat je wensde dat ze er alleen maar stonden en niet gingen zingen ofzo (6) Ik wens... appeltaart als ontbijt!
|
|
|
Post by Lucy Skye on Nov 6, 2010 15:27:36 GMT 1
Je krijgt appeltaart maar hij is bedorven -.- Hallo appeltaart =) En hallo buikpijn (6)
Ik wens dat Chi mijn huiswerk maakt!
|
|
|
Post by chicary on Nov 6, 2010 16:21:48 GMT 1
maakt jouw huiswerk, door overal gele strepen doorheen te zetten (A) zullen de leraren blij mee zijn ^^
Ik wens.. een appeltaart, die niet bedorven is, en ook niet bevroren en al wel is gebakken, maar niet verbrand, en dat ie lekker is.. ok, preciezer kan niet? Toch? XD
|
|
|
Post by Lucy Skye on Nov 6, 2010 16:27:46 GMT 1
Je krijgt een appeltaart die niet bedorven is, niet bevroren, al wel gebakken, niet verbrand, en lekker is. Je loopt ermee over het fietspad naar je huis toe maar je struikelt over je eigen voeten heen en valt op de grond met de taart. Fwiew, je taart is nog heel. Snel wil je je taart van de grond pakken, maar dan komt er een invalidewagentje aan en die rijd zo dwars over je taart heen! Nu heb je een appeltaart, die niet bedorven is, niet bevroren, al wel gebakken, niet verbrand, lekker is, en die bandensporen en blaadjes en poep erop heeft! Eetsmakelijk (6)
Ik wens dat ik kan vliegen xD
|
|
JENNi.
Full RPG'er
|
Post by JENNi. on Nov 6, 2010 16:30:43 GMT 1
Ja, je krijgt vleugels.. om te vliegen.. Maar wel met betonblokken als vleugels, dus tja.. je kan toch niet vliegen =) want je stort natuurlijk meteen neer met die betonblokken! xD
Ik wens dat ik WEL kan vliegen, met normale vleugels als een vogel =D
|
|
|
Post by Lucy Skye on Nov 6, 2010 16:32:42 GMT 1
Je kan vliegen, met normale vleugels als een vogel, maar je kan niks anders meer dan vliegen! Je komt niet meer naar beneden! Je vliegt steeds hoger en hoger en hoger totdat je nog hoger bent dan je vogelvriendjes en nog hoger en veeeeel hoger. Nu leid je een heel ongezellig leven met de Marsmannetjes op Mars. Oh maar je hebt wel een pc om te RPG'en of course xD
Ik wens een pinguïn!
|
|
|
Post by chicary on Nov 6, 2010 17:02:57 GMT 1
je krijgt een pinguin, die zegt, 'Don't poke me" je steekt je vinger al uit. "I'm warning you"zegt de pinguin dan. En dan *KABEM!* De pinguin heeft je met een grote hamer neergeslagen en waggelt weg, op naar een volgende slachtoffer...
Ik wens dat het hier niet stinkt -.-
|
|
|
Post by Lucy Skye on Nov 6, 2010 17:05:31 GMT 1
Ik ruik btw niks, maarja xD Ik spuit rond met deo, nu stinkt het niet meer, maar er is te veel deo! Haal het weg! Haal het weg! En je stikt... 0.0 Je komt wel ooit weer bij hoor xD Net op 't moment dat de pinguïn je met een hamer wakker slaat xD
Ik wens dat Chi vanavond lasagne maakt xD (poffertjes mag ook hoor xD)
|
|
|
Post by chicary on Nov 6, 2010 22:21:09 GMT 1
Uhm.. ze maakte het voor je klaar.. maarja.. het kwam een beetje.. ja, hoe zal ik het zeggen? Mislukt? Ja, mislukt op je bord terecht... ja.. je lasagne was nogal verschoven enzo, en nu zat de bovenste laag in het midden Nog sorry daarvoor XDIk wens, dat ik kan uitslapen morgen! *evils* voor degene die hem nu verpest *evils* Dan krijg je morgen een ochtendhumeur over je heen!
|
|